fbpx

De burde sende en million efter hende her

clarinsny

Beautyspace har en læser, som er vild med Clarins. Ikke bare vildt begejstret, men passioneret, fascineret og grænsende til det, nogle vil kalde besat, mens andre – selv mig – tænker, hallo, det bare creme, vi taler om.  Men nej, det er meget mere end creme, når en fan skriver sådan her (ordret citeret fra tre mails):

  • Jeg SIGER dig. Jeg kommer forbi en dag, så du kan se min hud. Jeg vil ALDRIG bruge andet end Clarins. Det er et mirakel, synes jeg i hvert fald selv.
  • Nu ved jeg, hvorfor Clarins-cremer er noget særligt. De lukker mine hudporer, hvor det især er omkring næsen, jeg har grov hud. Men det ser man ikke, når jeg bruger Clarins. Med andre cremer er jeg nødt til at bruge pore-minimerende snyde-produkter ved siden af.
  • Jeg kalder det Clarins-fornemmelsen. Den, hvor jeg får et helt jævnt betræk uden at være fedtet, og hvor gamle mærker fra hedengangne bumser og små sår forsvinder. OG hvor ingen urenheder dukker op på kæbelinien (hurra)… Der falder bare ro over min hud.

Begejstringen eksploderer så i lørdags, hvor frk. Clarins var rundt om et vist stormagasin:  Magasin-damen gav sig god tid til at vise mig en masse, og lavede også en hudanalyse på mig. Jeg skulle jo have en olie, så ret tjekket ville hun være sikker på at sælge mig den rigtige. Og hvad sagde hun så? At min ansigtshud er 26 år!! Seksogtyve!! Hva’behar.!!! HAHAHA til alle dem, der har hånet mig for mine dyre cremer, “der ikke hjælper noget”. Nå nå. Men det gør de så måske alligevel. Jeg er s** godt tilfreds med at have vundet 13 år på hud-kontoen.

SNUP TIPPET: Der er ikke noget tip – bare et aha med stort A. For her gik vi og troede, at loyalitet var gået fløjten. At zapperi styrede alt. Inklusive cremehylderne. Men ikke for frk. Clarins. Hvor mange tror du, hun fortæller om favoritmærket? Og mon ikke den der med de 13 år sikrer hende en vis taletid?  

20/09/2010
Én på øjet
22/09/2010
Kø ved håndvasken

Kommentarer

  • Ej det er en fantastisk historie – også opfølgning fra Frk. Clarins. Er ret imponeret over at makeup bliver fjernet selv efter nytårsaften! Wau

    27/09/2010
  • Tak for tilbagemeldingen til jer begge Anette og Frk. Clarins!

    22/09/2010
  • C-lover

    Frk. Clarins speaking ;o)
    Dejligt indlæg Anette!!

    Og nej, jeg har ikke fået armene ned igen ovenpå den hudanalyse..
    C-damen lavede den for at finde ud af, hvilken olie, jeg skulle have til min vinterhud. Og det var i den forbindelse de seksogtyve blev nævnt.
    Da jeg snart bliver 40, havde jeg ellers regnet med, at jeg skulle til at i gang med nogle af de mange lækre produkter til den såkaldt “modne hud”. Men nej, nej. Det må jeg sleeet ikke endnu!

    Okay, jeg er lidt nørdet, men det tæller til C-damens fordel at hun ikke bare solgte mig de dyre(re) produkter, men hellere ville matche mit behov.

    Og jeg må jo lige tilføje, at de 13 års forspring (efter min bedste overbevisning) er høstet, fordi jeg altid har været konsekvent med at rense og pleje hud. Også Nytårsaften. Også hvis jeg har været totalt vissen.

    Yndlingsprodukterne, hvis jeg fx skal liste 3 er fugt, fugt og fugt. Både i rens og pleje.

    Multi-active Jour protection plus (dagcreme) holder 100%. Den reparerer alt.
    Om sommeren en serum ‘indenunder’, fx Hydra quench bi-phase serum. Om vinteren en passende olie, til min hud Face Oil orchidee bleue.
    Pure melt cleansing gel er en mild afrenser, der er meget nem at bruge i hverdagen. Gelen bliver nærmest til rensemælk og er lige til at skylle af.

    Generelt har Clarins mange forskellige produkter, så det er nemt at finde noget, der passer til temperament og årstid. De har også mange gode gaveæsker og kampagner, især op til jul, hvor der er lækre prøver i gode størrelser med, hvis man fx. giver fuld pris for en dagcreme.

    Ups – mere reklame hva’?

    Det er selvfølgelig en lidt dyr fornøjelse at være addicted-to-Clarins…men alt er vel prioritering. For mig er det hverdagens luksus – til gengæld behøver der ikke stå ‘designernavn’ i nakken af min bluse.

    Mit motto har altid været “Om 10 år kan I ikke huske, hvad jeg havde på alligevel. Men I kan se, at min hud er glat”. Ha ha.

    Og en enkelt farisær SKAL der være plads til. Mellem de hvide og blå Clarins krukker, står der nemlig altid en lilla og lyser op!
    Ole Henriksens New beginning scrub. Never forget it!!

    22/09/2010
  • Nu skal jeg ikke være lyseslukker, men bare alligevel (sorry) minde Jer om, at det der virker for frk. Clarins IKKE nødvendigvis også giver andre en 13-år yngre hud…OG (ja, ja, mokken bliver ved), så var hudanalysen jo fra samme firma ;o) MEN oplevelsen er i hvert fald grund nok til at løbe ud i byen efter Clarins-prøver. Løøøøøøøøøøb.
    @Marianne – Vital Light på billedet er Clarins nyeste ansigtscreme, som kommer i begyndelsen af oktober. Den koster 650 kr. og har fokus på hudens ‘spejl’ – dvs. udstråling og en jævn overflade, der bedre kan reflektere lys på samme måde som et spejl kan.
    @Ursula og Fru Ekelund – jeg prøver at få fat i frk. Clarins, så hun kan svare.
    kh
    Anette

    22/09/2010
  • Nipuni Julie

    Hvor er det dejligt at høre om en læsers oplevelse med produkter. Clarins er et rigtig godt mærke. Jeg er især glad for ‘Clarins – Delectable Self Tanning Mousse’. Det er den rene flødeskums agtige creme og man får den fineste kulør, uden at det er overdrevet. Den er revet væk i butiks-hylderne, men håber at nogen af jer vil finde den alligevel 🙂 Det er godt her til efteråret og vinteren.

    21/09/2010
  • Joan

    Wauw – gad godt have 13 år yngre hud – suk!

    21/09/2010
  • Lene

    Åh det minder mig om at jeg skal købe Clarins igen!

    21/09/2010
  • Jeg har aldrig tidligere overvejet mærket, men efter de begejstrede fanord er jeg i hvert fald på vej efter en Clarins-prøve. De 13 år i plusretningen på hudkontoen er jo et smaddergodt argument.

    21/09/2010
  • Må også indrømme at jeg bliver lidt hooked på at få en clarins hudanalyse og syntes også deres ansigtsolie er ret god. så taletid får frk. clarins helt sikkert – syntes clarins skulle smide en mill. efter frk. clarins, hun har allerede besparet deres marketingbudget betydeligt. KH Karin

    21/09/2010
  • Ja det burde de. Bedre reklame fåes ikke – måske skulle de også sende en lille million efter dig for at formidle budskabet ud til alle os. Jeg er i hvert fald overbevist. Jeg skal prøve Clarins – de ting, som som Clarins entusiasten remser op, kan mine hjemmerørte cremer ikke umiddelbart leve op til. Jeg vil gerne vide, hvilken creme, der især eliminerer hudproblemerne.

    Kh Rikke

    21/09/2010
  • Wow….er det præcis den på billedet Frk. Clarins bruger?

    21/09/2010
  • @Louise – godt spørgsmål. I kraft af mit job zapper jeg en del, hvilket ikke altid er det bedste for huden (dog fastholder jeg en bestemt rutine). Når det er sagt, så tror jeg ikke på, at én serie kan alt det gode, vi gerne vil vride ud af vores hudplejeprodukter. Men følelsen af en samlet serie kan være god (ligesom når kaffekopperne på bordet er ens). Fx. er La Roche-Posay eminent til at lave solcremer, men jeg ville vælge et andet mærke, hvis jeg var på udkig efter eksempelvis en øjencreme. Jeg synes, man skal ta’ det bedste indenfor hvert mærke. Og så synes jeg det er værd at blive prof. sample-jæger, så du altid afprøver ALT på egen hud, inden der lægges penge. Det der er godt for veninden (eller frk. Clarins i indlægget her), er måske knapt så godt for dig. kh Anette

    21/09/2010
  • Britt

    Jeg er allerede solgt, clarins skulle sende mails ud med denne tekst så blev der kø i creme salget, jeg er hook på at give den et go, men nu er du Anette jo også en pålidelig kilde 😉

    21/09/2010
  • Hvad mener Beautyspace om creme-zapping og loyalitet? Jeg har selv tidligere udelukkende sværget til Clarins, mest fordi det var det første produkt, jeg prøvede og det duftede godt og virkede. Nu prøver jeg forskellige mærker, fordi bl.a. du inspirerer mig til det.

    21/09/2010
  • Tankevækkende…

    21/09/2010
  • Århh…skriver du ikke nok lidt mere om den ‘creamy love’ dér på billedet??

    21/09/2010