fbpx

Når én dråbe er nok

The Fragrance Foundation copy-paster den succesfulde GOT MILK kampagne

The Fragrance Foundation copy-paster den succesfulde GOT MILK kampagne

Husker du got milk kampagnen, hvor amerikanske kendisser skulle få os (eller måske især amerikanerne) til at drikke mere mælk? Det blev så stor en succes, at nogen nu har klikket på copy-paste. Og den nogen er The American Fragrance Foundation, som lurer tricket af, fordi de gerne vil have os til at købe lige så meget parfume, som vi gjorde førhen – altså før alle begyndte at bruge færre penge. Kampagnen er døbt One Drop Changes Everything, og handler hverken om top- eller bundnoter eller nogen specifik duft – ambitionen er ene og alene at røre os lige dér, hvor det bliver indlysende, at vi må eje noget at den følelsesmæssige power, en parfumeflaske kan indeholde.

SNUP TIPPET: Du kan lukke øjnene. Takke nej til at smage på noget og undlade at røre. Men lugtesansen er svær at slukke for – og derfor er tippet i dag blot et lille citat fra Helen Keller: “Lugt er en mægtig troldmand, som kan føre dig mange tusinde kilometer bort og lade dig genopleve alle de år, du har levet.”   

Det er New Yorker bureauet YARD, der står bag kampagen, der skydes af til januar

Det er New Yorker bureauet YARD, der står bag kampagen, der skydes af til januar

04/10/2009
Sunde bryster er også DIN BUSINESS
06/10/2009
Råt, vådt og stadig mere rødt på læberne

Kommentarer

  • Lone

    Åhhhh jeg elsker dufte – og MÅ bare eje de nye. Bare de dog kunne købes i 15 ml frem de store 30 og 50 ml…
    KH A

    06/10/2009