fbpx

Når service tænder os af

Eller selvfølgelig mangel på samme. God service kan til gengæld gøre mig tæt på euforisk, som…

1. Bloggere der sætter DIG i fokus. Frem sig selv. Med det mener jeg, at en blog slemt nemt kan blive én lang selvfed se-mig-hør-mig smøre. En markedsføringsroulade. Eksempler på dem, der altid – og uden undtagelse – leverer news you can use er hende her, hende her og banditterne her. Og heldigvis er der mange flere af samme skønne skuffe.

2. Hoteller der vitterlig bemærker DIG. Som det lille fine sted, hvor jeg sammen med min familie boede her i weekenden. Til morgenmad efter nat nummer to havde noteret sig alt det, vi ikke havde rørt den første morgen. Nu blev serveringen fri for sild i gelé (vi var i Tyskland), italiensk salat og sure kiwier. Men med mere af det, de havde bemærket, vi havde spist op. Plus et par nye overraskelser.

3. Firmaer, butikker eller andre, der under-fakturerer dig. Jamen har du prøvet det? Jeg har netop fået en håndværker-regning, der lyder på 2000 kr. UNDER det tilbud, fyren skriftligt havde givet. Tror allerede, jeg har tippet hans navn til 20 andre (og der var tale om perfekt udført arbejde).

SNUP TIPPET: Og hvorfor MAC er på billedet? Det skal jeg sige dig. De har nemlig en individuel se-og-lær makeup-service, som varer en time og koster 350 kr. Pengene får du tilbage, hvis du køber produkter for beløbet. Taget deres makeupfærdigheder i betragtning er det en både fin og priskærlig service. For man bliver ret så meget klogere på en solo-time.

VIL DU HAVE HUDEN I DENNE MÅNEDS VIP-BEAUTYSPACE-BOG-PAKKE? Så kræver det din tilmelding her.

12/05/2014
Derfor sætter jeg strøm til
14/05/2014
New kid on the blog

Kommentarer

  • Jana Grønhaug

    vil frygtelig gerne have håndværker-kontakten !! 😀
    undskyld, men til tider er vigtigere end makeup, no joke ! 😉

    14/05/2014
  • Gitte

    Når vi nu er flere, der ikke synes om at sidde til offentlig skue for at lære at lægge en perfekt MAC make up, kunne vi måske overtale dig Annette til at få dem til at lave et kundearrangement en aften. Er man tilstrækkelig mange har andre kosmetikvirksomheder intet mod det. Og det blive naturligvis mod betaling.
    Hvad siger du?

    13/05/2014
  • @Gitte – det undrer også mig. Jeg synes ikke det var så fedt 🙁

    13/05/2014
  • Dorthe

    Uh Anette, stor applaus herfra! Sikke vise ord!
    Er ualmindelig enig – god service kan ofte overraske mig og gøre mig euforisk. Samtidig kan dårlig service også i dén grad undre mig – ligesom blogs der udelukkende handler om selviscenesættelse.

    13/05/2014
  • Gitte

    Jeg er ret vild med MACs make up, den er super god og meget drøj i brug. MEEEN hvorfor skal man altid sidde på en høj stol og til offentlig skue i et stormagasin for at få tips fra deres dygtige make up artister, hvorfor kan man ikke betale sig til en solo undervisning i et aflukket lokale eller bag et forhæng? Ja jeg spørge bare!!!

    Gitte

    13/05/2014
  • Har jo lige været i London, med tilhørende svingende service. Men de fleste steder er de sgu generelt et hak bedre end i DK. Trods at englænderne selv synes det er dårligt niveau. Tror selv på at med et smil kommer man langt 🙂

    13/05/2014
  • CharlotteK

    Det var da en fantastisk service på det hotel!

    13/05/2014
  • Dorte Daugaard

    So true!!
    Det er jo bl.a. derfor, jeg elsker beautyspace!
    Du er nærværende, og man får et billede af, hvem du er (eller i hvert fald en side af dig) ;-), og altid et klogt svar på beauty-tvivl og -uvidenhed!
    Jeg har bestemt anbefalet beautyspace til mange! 🙂

    13/05/2014
  • Mette K. Frederiksen

    Juhu – afsted til Magasin Aarhus med mig 😀 Tak for svar 🙂

    13/05/2014
  • Charlotte

    Hej Anette. Tak for dit svar – mht Neostem! Har fået varerne idag.. Og bliver nødt til at spørge igen.. Hvis jeg vil bruge dette sæt om natten.. Tror du man kan “nøjes” med at bruge denne serum alene… Hvis nej.. Hvad ville du så bruge ovenpå ? Det går vel ikke at bruge olien fra Rudolph ? Og til sidst..:) Jeg købte Imedeen (til huden) – og er glad for dem..Spiser du stadigvæk dem ? Charlotte

    13/05/2014
  • @mariannegylding – du har SÅ meget ret mht. USA. Der er den mest imponerende service, og mange herhjemme ville lære meget af et intensivt listen-and-learn kursus fra over there.

    @Mette K. Frederiksen – det foregår skam både i Magasin Odense, Aarhus, Lyngby og Kbh ;o)

    @Øglemor og Sanne – Det ER nemlig en go-happy faktor, som jeg tror er stærkt undervurderet.

    Stor hilsen Anette

    13/05/2014
  • Holder meget af den fine betjening man oftest får i USA – de forstår høflighed ( overfladisk ville nogle jyder sige) det kunne vi godt lære noget af. Ja man bliver nemlig overrasket når man får en god betjening herhjemme

    13/05/2014
  • Mette K. Frederiksen

    Hvor er det man kan få sådan en se-og-lær-time henne, for havde alligevel tænkt mig at bruge nogle julegavepenge på MAC, og så kunne det jo være awesome at kunne få vejledning med i prisen så at sige 🙂 Håber virkelig ikke at det kun er i København det foregår :S

    – Mette

    12/05/2014
  • Dejligt med god service. Man er efterhånden vant til den dårlige af slagsen, så jeg bliver personligt SÅ glad, når jeg får god service ud over det sædvanlige 🙂

    12/05/2014
  • Ja, dårlig service kan man få så mange steder, så det efterhånden er den omvendte verden – at man bli’r glædeligt overrasket over den gode service.

    12/05/2014