Vind!

sensaisamlet3

Jeg ved, at du ved, at mange skæver til Japan for inspiration. Og jo ikke bare på skønhedsfronten. Alligevel bliver jeg altid forbavset over, hvor mange fans Sensai har på Beautyspace. Måske er det blandingen af deres berømte skin feel sammen med evnen til at bruge niacinamid og silke (som ikke er gas, men har de fugtforstærkende papirer i orden). I dag kan det blive din hud til at få huden i Sensai, som til to vindere sætter ansigtscreme og øjencreme på højkant (hvert sæt har en værdi af 2650 kr.). Andre tre heldige får læbestiften til en værdi af 395 kr.

SNUP TIPPET: Det kræver kun en kommentar herunder at deltage, så vi kan finde dig i overmorgen, altså på onsdag, hvor vinderne findes både her og mht dagens Sensai-sager.

@beautyspace på INSTAGRAM 

21/10/2016
Fineste farver fra fru Fnug
25/10/2016
Hvad hud- & hjerneforskeren selv prioriterer

Kommentarer

  • Lene
    REPLY

    Jeg bliver også nødt til at lægge et lod i kassen. Hvis nu…

    30/10/2016
  • Sara loldrup Holager
    REPLY

    Sikke en lækker præmie De produkter kunne være fantastiske til min 40 årige hud

    30/10/2016
  • hejdi michelle hansen
    REPLY

    Prøver lykken og krydser finger <3
    Rigtig god weekend

    29/10/2016
  • Kirsten Hansen
    REPLY

    Det kunne da være fantastisk med en rigtig god hudpleje, når jeg i al slags vejr må ud og lufte den firbenede 🙂
    Rigtig god weekend herfra 🙂

    29/10/2016
  • Dorthe G
    REPLY

    Jeg håber og krydser fingre ligesom alle de andre 😉

    29/10/2016
  • Annette Bjerrum
    REPLY

    Jeg håber på Fru Fortunas nådige blik

    29/10/2016
  • Carina C
    REPLY

    Oi, hvilken skøn konkurrence! Sensiai er jo indbegrebet af lækker, luksus hudpleje og makeup. Jeg må prøve lykken, for de præmier må bestemt meget gerne ende på min hud eller læber!

    27/10/2016
  • MariannePiaArnfjord
    REPLY

    Annette – hvornår trækker du vinderne ?

    27/10/2016
  • Anja Briang Møller
    REPLY

    Det lyder fantastisk til min trætte tørre hud.

    27/10/2016
  • Jytte
    REPLY

    Jeg kan ikke finde at du har trukket en vinder, så jeg prøver lykken…

    27/10/2016
  • Kirsten
    REPLY

    Håber jeg bliver valgt 🙂

    26/10/2016
  • Linda M Pedersen
    REPLY

    TÆÆÆÆÆNK OM JEG VANDT…♥♥♥
    En Sådan luksus du forkæler med. Endnu engang..♥
    Sensai..
    Drømmer lidt…
    Håber Meget..

    26/10/2016
  • Tonnya
    REPLY

    Oh F… !! Jeg er vist for sent ude.
    Men hvis jeg ikke prøver 😉
    Skønne sager <3

    26/10/2016
  • Annette Aarre Dalsgaard
    REPLY

    Håber jeg kan nå at være med 😀

    26/10/2016
  • Ulrika
    REPLY

    Krydser fingre!!!! 😮

    26/10/2016
  • Dorthe Bille
    REPLY

    Super lækre sager. Håber jeg er heldig

    26/10/2016
  • Hanne B.
    REPLY

    Det ville være SÅ lækkert at vinde

    26/10/2016
  • Katrine B
    REPLY

    Sikke en skøn konkurrence – jeg krydser krydser krydser!

    26/10/2016
  • Annette Ped
    REPLY

    Lækre sager

    26/10/2016
  • Marianne Fristeen
    REPLY

    Håber, jeg kan nå at være med!

    26/10/2016
  • Helle Kofod
    REPLY

    Jeg er helt sikkert med ❤️

    26/10/2016
  • winnie Jensen
    REPLY

    jeg håber på heldet er med mig .

    26/10/2016
  • Heidi Philipp
    REPLY

    Hvilken luksus! Gid jeg var den heldige.

    Kh Heidi

    26/10/2016
  • Michelle M
    REPLY

    Krydser fingre!

    26/10/2016
  • Gitte Samsøe
    REPLY

    Uha – det lyder lækkert. Krydser fingre

    26/10/2016
  • Dorthe Simoni
    REPLY

    Lægger et lod og krydser fingre 🙂

    26/10/2016
  • CharlotteLH
    REPLY

    Jeg er med

    26/10/2016
  • Vibeke JP
    REPLY

    Mon ikke jeg liiige kan nå at være med i lodtrækningen om silkehud fra Sensai 🙂

    26/10/2016
  • Eva Fontenot
    REPLY

    prøver også at nå det og krydser fingre

    26/10/2016
  • Anne-Sofie Lassesen
    REPLY

    Jeg kan vidst lige nå at smide et lod i bunken 🙂 Håber jeg vinder!

    26/10/2016
  • Mary-Ann Svendsen
    REPLY

    Krydser fingre.

    26/10/2016
  • Kristine Mortensen
    REPLY

    Det lyder mega lækkert og spændende! Jeg krydser fingre

    26/10/2016
  • Katrine S
    REPLY

    Wow, med silke endda! Det lyder spændende.

    25/10/2016
  • Marie Hoffmann
    REPLY

    Det ville være lækkert

    25/10/2016
  • Sveta broch
    REPLY

    Åh jeg håber at jeg kan. Ære heldig!!! Jeg ELSKER deres produkter. Ja tak til at vinde.

    25/10/2016
  • Kathrine Thrue
    REPLY

    Lækkert!

    25/10/2016
  • Rikke K
    REPLY

    Krydser alt hvad krydses kan ;-). 🙂 🙂

    25/10/2016
  • Kathrine Antonsen
    REPLY
    25/10/2016
  • Charlotte JB
    REPLY

    Krydse-krydse fingre 🙂

    25/10/2016
  • Pia Gundel
    REPLY

    Ja tak

    25/10/2016
  • Karina Kjær
    REPLY

    Wow! Det må blive et stort ja tak herfra 😉

    25/10/2016
  • Lene Pedersen
    REPLY

    Ja tak! 🙂

    25/10/2016
  • Julie Zielke
    REPLY

    Uhhh hvor lækkert! Jeg krydser fingre 🙂

    25/10/2016
  • Mette LR
    REPLY

    Jeg melder mig i fanklubben og håber at vinde ✌️✌️✌️✌️
    Mvh Mette LR

    25/10/2016
  • Camilla H.
    REPLY

    Jeg vil gerne vinde.

    25/10/2016
  • Christina Bonke
    REPLY

    Lækkert!

    25/10/2016
  • Rikke Bisgård Sørensen
    REPLY

    Skønne gaver som altid

    25/10/2016
  • SofieMaj
    REPLY

    Jeg er med! Krydser fingre!

    25/10/2016
  • Katrine
    REPLY

    Jeg krydser fingre!

    25/10/2016
  • Marie
    REPLY

    Er blevet stor fan af sensai efter jeg købte en af dine beauty boxe med et sæt af toner og dag creme. Så krydser fingre for at jeg vinder dette lækre sæt.

    25/10/2016
  • Ponyinc
    REPLY

    Kryds, kryds, kryyyyds. 🙂

    25/10/2016
  • Lene T R
    REPLY

    Uhh jeg er fan af beauty grej fra Sydkorea, så dwt kunne være lækkert og prøve noget fra Japan

    25/10/2016
  • Jeg er en dem, der er helt vild med Sensai. Jeg købte en pakke via tilbud du havde strikket sammen, og faldt pladask. Nøj hvor vil jeg håbe, jeg er heldig.

    25/10/2016
  • Dorthe J
    REPLY

    Ja tak

    25/10/2016
  • Lisbeth Mortensen 777
    REPLY

    kaster hermed et lod i puljen og håber så gerne at kunne forkæle min hud med gode produkter

    25/10/2016
  • Irene H
    REPLY

    Vil da også være med 🙂

    25/10/2016
  • Pernille Sparsø
    REPLY

    Flot! Og flot læbestift! 🙂

    25/10/2016
  • Karen M. Hansen
    REPLY

    Krydser fingre endnu engang

    25/10/2016
  • Conni Andersen
    REPLY

    hvor heldig har man lov at være…

    25/10/2016
  • Pia Kühnell
    REPLY

    Det er godt nok pænt. Håber du finder mig 🙂

    25/10/2016
  • Lisbeth Pontoppidan
    REPLY

    Juhuuuu bare send til Christianshavn.

    25/10/2016
  • Charlotte P
    REPLY

    Håber håber håber

    25/10/2016
  • Mai P.
    REPLY

    Sensai, ja tak

    25/10/2016
  • Katrine Hansen
    REPLY

    Har jeg længe drømt om, at prøve…
    Jeg krydser, hvad krydses kan!

    25/10/2016
  • Kristina K
    REPLY

    Jeg krydser fingre☺❤

    25/10/2016
  • Lene Kathrine Jensen
    REPLY

    Nogle af mine renseprodukter er fra Sensai og hvor ville det være lækkert, at kunne følge op med disse skønne cremer…

    25/10/2016
  • Tanja Møller
    REPLY

    ✨⭐️❤️ Elsker Sensai ❤️⭐️✨

    25/10/2016
  • Sanne
    REPLY

    Det ville være lækkert at vinde, især i disse kolde dage ☺️

    25/10/2016
  • Zenia
    REPLY

    Åhr, det kunne være fedt at vinde!

    25/10/2016
  • Zoe
    REPLY

    Eij, tænk at være så heldig!

    25/10/2016
  • Maria
    REPLY

    Wauh!

    25/10/2016
  • Dorthe F
    REPLY

    Nøj en lækker præmie. Den gad jeg godt være den heldige vinder af! Krydser fingrene.

    25/10/2016
  • Katrine
    REPLY

    Jeg har aldrig prøvet sensais produkter, så det kunne være fedt at prøve. Især fordi min hud virkelig har brug for et mirakel. Efter graviditet, fødsel og aaaalt for lidt søvn kunne det være rart med lidt forkælelse 🙂

    Rigtig dejlig dag til jer alle

    25/10/2016
  • Vibeke Guldager
    REPLY

    Jeg krydser som sædvanligt allt hvad jeg kan 🙂
    Rigtig dejlig dag.

    knus vibeke

    25/10/2016
  • Elizabeth Bengtsen
    REPLY

    Jeg skynder mig at kaste et lod i puljen.

    25/10/2016
  • Inger Marie Jessen
    REPLY

    Bare det bliver mig, der vinder:-)

    25/10/2016
  • Anne
    REPLY

    Elsker (næsten) alt fra Japan!

    25/10/2016
  • Mette G. Hansen
    REPLY

    Krydser fingre, vil så gerne prøve det

    25/10/2016
  • Edith K.
    REPLY

    som altid: superspændende gaver at vinde. Jeg krydser fingre 🙂

    25/10/2016
  • Mila
    REPLY

    Smuk laebestifts farve

    25/10/2016
  • Irma Schreiner
    REPLY

    Ja tak siger jeg bare

    25/10/2016
  • Nina S
    REPLY

    Lækker præmie, jeg krydser fingre 🙂

    25/10/2016
  • Birgitte T. Nielsen
    REPLY

    Åhhhh, min hud ville elske det. Håber

    25/10/2016
  • CharlotteK
    REPLY

    Sikke da en lækker præmie!

    25/10/2016
  • Janne
    REPLY

    Please hvor vil jeg gerne vinde 🙂

    25/10/2016
  • Winnie Jensen
    REPLY

    har virkelig hørt såååååå godt om det mærke , står højt på min ønskeseddel så krydser alt

    25/10/2016
  • Caroline
    REPLY

    Det ville være så dejligt at vinde !

    25/10/2016
  • Anne Dam
    REPLY

    Sikke et sæt. Krydser fingre!!

    25/10/2016
  • Anne Mette Jessen
    REPLY

    Eg krydser hvad krydses kan
    God dag

    25/10/2016
  • Vinnie Løfvall
    REPLY

    Dette sæt er for vildt. Det vil jeg super gerne vinde!
    så jeg håber at blive den heldige 🙂

    25/10/2016
  • Susanne Nielsen
    REPLY

    Åh min vinterhud vil have rigtig godt af denne serie

    25/10/2016
  • Rikke
    REPLY

    Det ville min allerede vintertørre hud elske

    25/10/2016
  • Susanne Dall Jensen
    REPLY

    Jaaa, det ser skønt ud! Har aldrig prøvet deres produkter – så det må jeg da nu 🙂

    25/10/2016
  • Bine M.
    REPLY

    Tænk sig at få dyppet huden i niacinamid og silke – det gad jeg godt:)

    25/10/2016
  • Maria Ørum
    REPLY

    Ja tak 🙂

    25/10/2016
  • Chris
    REPLY

    Super lækre cremer fra Sensai – ja tak, den præmie vil jeg elske at vinde 🙂

    25/10/2016
  • Yb
    REPLY

    Mærket er over min økonomiske smertegrænse, så jeg vil rigtig gerne deltage i konkurrencen – og vinde

    25/10/2016
  • Vanessa Petersen
    REPLY

    Det skal jeg vinde 🙂

    25/10/2016
  • Sine H
    REPLY

    Man skal vidst være usædvanligt heldig for at vinde her på beautyspace – men hvis man ikke deltager, vinder man jo aldrig noget. Fingrene er krydset herfra! God dag 🙂

    25/10/2016
  • Pia
    REPLY

    Tror at lykken tilsmiler mig denne gang 🙂
    Min forvandlingskugle ville blive så glad for disse produkter 🙂

    25/10/2016
  • Ninette
    REPLY

    Hold op en masse deltagere! Flot! Krydser poter herude i Thailand 🙂

    25/10/2016
  • Dorrit
    REPLY

    Lækker præmie! Den vil jeg gerne vinde.

    25/10/2016
  • Anne A.
    REPLY

    krydser fingre, ja tak 🙂

    25/10/2016
  • Elisabeth Kromann
    REPLY

    Krydser for håbet at få lov at prøve dette

    25/10/2016
  • Pernilel Lund Frost
    REPLY

    Lækker præmie. jeg krydser fingre 😀

    25/10/2016
  • Maria Nielsen
    REPLY

    Lyder skønt! Jeg krydser fingre for at være en af de heldige

    25/10/2016
  • Michelle
    REPLY

    Uh hvor lækkert! Krydsede fingre herfra 😀

    25/10/2016
  • Inge Gammelgaard
    REPLY

    Dejlig gave. Jeg krydser fingre

    25/10/2016
  • Anja Svendsen
    REPLY

    Lyder lækkert at få lov at prøve.

    25/10/2016
  • Kirsten Guldager
    REPLY

    Skønherlig præmie
    x fingre 🙂

    25/10/2016
  • Emilie Breum
    REPLY

    Det kunne være lækkert at prøve. 🙂

    25/10/2016
  • Line Rud
    REPLY

    Hvor ville det være altså være helt fantastisk at vinde sådan en skøn præmie

    25/10/2016
  • Lone H
    REPLY

    De der japanere kan altså noget med hudpleje, de har den smukkeste hud. Så ja tak det vil jeg bestemt også gerne have del i.

    25/10/2016
  • Helene Spure
    REPLY

    Skønne produkter….krydser fingre og tæer

    25/10/2016
  • lone
    REPLY

    Uh hvor vil jeg gerne vinde 🙂

    25/10/2016
  • Susan
    REPLY

    Det ville være et skønt produkt at vågne op til i denne mørketid. Og godt for huden inden man cykler på arbejde klokken halv seks.

    25/10/2016
  • Ivana R
    REPLY

    Håbe, håbe, håbe 🙂

    25/10/2016
  • KirstenHH
    REPLY

    Deltager

    25/10/2016
  • H Jensen
    REPLY

    Har hørt så meget godt om Sensai. Det vill være fantastisk at få lov til at prøve det. 🙂

    25/10/2016
  • Lisbeth M.
    REPLY

    Sikke dog nogle overdådige præmier. Jeg er så spændt 🙂

    25/10/2016
  • H. P.
    REPLY

    Elsker Sensai!! <3 🙂

    24/10/2016
  • Vesna Barbu M
    REPLY

    Holda op hvor lækkert AnnetteDet ville være en super fødselsdagsgave til mig Virklig lækker præmie ❤️

    24/10/2016
  • Birte H
    REPLY

    SUK – hvilken Beauty Drøm……

    24/10/2016
  • Nadde
    REPLY

    Lyder virkelig lækkert

    24/10/2016
  • Jeanne corinth
    REPLY

    Dem tror jeg min hud vil elske.
    Håber det bliver mig der vinder.

    24/10/2016
  • Signe
    REPLY

    Åh en skøn præmie 🙂 krydser mine fine fingre :)))

    24/10/2016
  • justlove2ndhandbyleneb.
    REPLY

    der var meget langt til bunden og håber det er mit held lækker giveaway

    Lene

    24/10/2016
  • Gry
    REPLY

    Jaaa

    24/10/2016
  • Tine W
    REPLY

    Ku’ være spændende at prøve, inden jeg holder jul i Tokyo .. Om jeg skal købe mere derude

    24/10/2016
  • Ninna Angermann
    REPLY

    Må snart være den heldige-

    24/10/2016
  • Pia Rotbøl
    REPLY

    Uh hvor lækkert

    24/10/2016
  • Louise Teller
    REPLY

    Lækkerier 🙂

    24/10/2016
  • Katja
    REPLY

    Kryds med kryds på dear sensai

    24/10/2016
  • Ann Kirstine
    REPLY

    Krydser fingre 🙂

    24/10/2016
  • Janni
    REPLY

    Ja tak, det ville da være helt fantastisk at vinde

    24/10/2016
  • Marianne Tscherning
    REPLY

    Lyder virkelig lækkert! Krydser!

    24/10/2016
  • Ida D
    REPLY

    Jeg har endnu til gode at prøve Sensai – måske denne gang er gangen. Jeg tænker, at japansk minimalisme med papirerne i orden, dét må da kunne noget.

    24/10/2016
  • Betina Berg Holm Andersen
    REPLY

    smider et lod i puljen og håber heldet er med mig…. lækre præmier som altid…

    24/10/2016
  • Lise Brønnum Friis
    REPLY

    Smider et lod i puljen 🙂

    24/10/2016
  • Lena Dreyer Nielsen
    REPLY

    Vil ønske at jeg bliver den heldige.

    24/10/2016
  • Line Skjøt
    REPLY

    Krydser fingre !

    24/10/2016
  • Pick me PLEASE 😀

    24/10/2016
  • Lulu Fritz
    REPLY

    Må det blive mig….

    24/10/2016
  • Rikke Tantholt Sørensen
    REPLY

    Mit lod er hermed smidt i puljen 🙂

    24/10/2016
  • Katrine
    REPLY

    Må se og lykken er med mig

    24/10/2016
  • Camilla E.
    REPLY

    Ville være lækkert

    24/10/2016
  • Kirsten Hansen
    REPLY

    Skønne præmier. Håber på mit held denne gang

    24/10/2016
  • Tine Tofte
    REPLY

    Tænk at få lov til at prøve dette …

    24/10/2016
  • Lækker præmie 🙂

    24/10/2016
  • Lissi Nielsen
    REPLY

    Som altid med på den værste 😉

    24/10/2016
  • Stine Emilie
    REPLY

    Jo tak siger jeg bare

    24/10/2016
  • Gitte elmer
    REPLY

    Herligt, til vinterhuden min
    Mh gitte

    24/10/2016
  • Liene
    REPLY

    Ja!!! <3

    24/10/2016
  • ulla-mai komi
    REPLY

    Fantastiske cremer <3

    24/10/2016
  • lotte feldt
    REPLY

    Har brugt deres produkter for år til bage, lækre.
    men lidt i den meget dyre ende.
    kunne i al beskedenhed godt tænke mig at vinde dem.

    24/10/2016
  • Dorthe Elisabeth
    REPLY

    Sensai er bare guld…

    24/10/2016
  • Natascha Therkelsen
    REPLY

    Håber jeg er heldig! Krydser det hele

    24/10/2016
  • Helle
    REPLY

    Krydser alt.

    24/10/2016
  • Pernille
    REPLY

    Håber at være en af de heldige

    24/10/2016
  • Camilla N
    REPLY

    Ville så gerne prøve deres tilsyneladende virkelig lækre produkter! 🙂

    24/10/2016
  • Trine F.M.
    REPLY

    Det vil min hud blive glad for!

    24/10/2016
  • Mette
    REPLY

    Uhhh… sweat. Julen kunne falde tidligt i år.

    24/10/2016
  • Alina
    REPLY

    Say what!!!!????? Krydser fingre

    24/10/2016
  • Mie Andersen
    REPLY

    Det lyder da som en creme der skal prøves 🙂
    Køber jeg, ender jeg alt for ofte med det samme som altid, og derfor går jeg jo glip af alle de sjove nyheder 🙂

    24/10/2016
  • Henriette Bach
    REPLY

    Sikke en skøn konkurrence. Det gad jeg godt vinde

    24/10/2016
  • Tora
    REPLY

    Jeg krydser fingre

    24/10/2016
  • Gitte Visby
    REPLY

    Det er jo for viiildt!!
    Håber-håber-håber ..

    24/10/2016
  • Jette
    REPLY

    Lækre produkter. Håber at vinde 🙂

    24/10/2016
  • Ingermarie
    REPLY

    Håber og ønsker jeg har held denne gang

    24/10/2016
  • Anette Sidor
    REPLY

    Smider et ydmygt lod. Sikke fine sager 🙂

    24/10/2016
  • Jeg vil rigtig gerne vinde

    24/10/2016
  • Dorthe
    REPLY

    Nøj … Kinne være dejligt at vinde 🙂

    24/10/2016
  • Louise Eckhardt
    REPLY

    Lige noget for en silkeelskende japanofil som mig. Elsker den japanske æstetik, maden, traditionerne, dygtigheden i alle håndværk og nu måske også japansk hudpleje.

    24/10/2016
  • Marianne
    REPLY

    Count me in 😀 😀 😀

    24/10/2016
  • Karina K
    REPLY

    Det il jeg gerne

    24/10/2016
  • Susanne G.
    REPLY

    Kunne være så lækkert at prøve Sensai

    24/10/2016
  • Christina.E.A
    REPLY

    Lækker præmie – krydser fingre

    24/10/2016
  • Maria Seidelin
    REPLY

    Jeg tager gerne imod vist fra Asien <3

    24/10/2016
  • Mette MM
    REPLY

    Jeg ville så gerne prøve Sensai!!!

    24/10/2016
  • Susanne B
    REPLY

    Jeg er også med

    24/10/2016
  • Marie-Louise
    REPLY

    Krydser fingre 🙂

    24/10/2016
  • Louise Skovdal
    REPLY

    Det gad jeg godt vinde! 🙂

    24/10/2016
  • Gitte Salling
    REPLY

    Ja tak. Er med igen

    24/10/2016
  • Yvonne i
    REPLY

    Lige til min mormor hud ❤️❤️❤️❤️❤️

    24/10/2016
  • Amalie B.
    REPLY

    Fed konkurrence!! Jeg krydser mine fingre 🙂

    24/10/2016
  • Line Dup
    REPLY

    Jeg krydser alle fingre og håber på at blive en af de heldige.

    24/10/2016
  • Laila Rosenvinge
    REPLY

    Hold nu fast hvor er det bare super Lækker produkter,jeg vil krydse alt og håber alt det bedste….Hvor ville det dog være så fantastisk hvis man var så heldig In Life…
    God Aften til alle derude..
    Krammer fra Laila

    24/10/2016
  • Sara Sørensen
    REPLY

    Åh det kunne jeg godt tænke mig! 🙂

    24/10/2016
  • Mel Schjøth
    REPLY

    Beauty san

    24/10/2016
  • Lisbeth Bertelsen
    REPLY

    Det ville være mere end fantastisk, hvis jeg vandt sættet

    24/10/2016
  • Jytte Isberg
    REPLY

    Jeg krydser fingre

    24/10/2016
  • Maria M
    REPLY

    Lækker præmie som jeg vil forære til min mor, hvis jeg skulle være så heldig at vinde!

    24/10/2016
  • Charlotte E
    REPLY

    Jeg krydser fingre for, at jeg bliver en af de heldige!

    24/10/2016
  • Pia K.
    REPLY

    Prøver lykken

    24/10/2016
  • Karina
    REPLY

    Ja tak , prøver lykken igen

    24/10/2016
  • Kia
    REPLY

    Lidt luksus fra Japan kunne jeg godt bruge

    24/10/2016
  • Kirsten
    REPLY

    Kommentaren er lysegrøn. Som håbet

    24/10/2016
  • Lykke Petersen
    REPLY

    Lækkerier 🙂

    24/10/2016
  • Line Vincentz
    REPLY

    Krydser og håber:)

    24/10/2016
  • Sacha MW
    REPLY

    Lyder superlækkert, krydser både finger og tæer

    24/10/2016
  • Helle Truelsen
    REPLY

    Kunne være lækkert med en god creme her i det råkolde efterår.

    24/10/2016
  • Lone Andersen
    REPLY

    Ønsker-krydser fingre- og venter tålmodigt.

    24/10/2016
  • Ann
    REPLY

    Skøøønt… Ja tak

    24/10/2016
  • Heidi
    REPLY

    Krydser fingre

    24/10/2016
  • Ann-Britt
    REPLY

    Arigato

    24/10/2016
  • Lissen Andersen
    REPLY

    Jeg er med!

    24/10/2016
  • Sara Arge
    REPLY

    Jeg er med

    24/10/2016
  • Louise Lyes
    REPLY

    Krydser fingre 🙂

    24/10/2016
  • Eva
    REPLY

    Krydser fingre for en gang forkælelse til min hud ☺️

    24/10/2016
  • Annette Smed
    REPLY

    Jamen jamen sikke da en lækker gevinst
    Smider straks et mod i puljen

    24/10/2016
  • Lone Juul
    REPLY

    Mig, mig, mig Det vil jeg vildt gerne vinde

    24/10/2016
  • Dorte Slouborg
    REPLY

    Ser utrolig lækkert ud! 🙂 Håber!!!

    24/10/2016
  • Krabbemis
    REPLY

    Vanvittigt lang kommentar-felt Nåh jeg vil være med!!!

    24/10/2016
  • Christina Hald
    REPLY

    Krydser fingre

    24/10/2016
  • Kristina Ingvartsen
    REPLY

    ….WEEEE….let it come to…..MEEEE…..<3

    24/10/2016
  • Anne Toft
    REPLY

    ønsker ønsker ønsker…

    24/10/2016
  • Mette Kristensen
    REPLY

    Jeg kører på dampene og det samme gør min hud. Jeg har stort set ikke fået en fuld nats søvn i 2 år samt jeg har de sidste 6 måneder levet i en kuffert grundet udstationering på arbejdet. Min hud og jeg er lidt små stresset og kunne virkelig godt trænge til noget forkælelse.

    Jeg har aldrig prøvet Sensai, håber dette bliver første gang 🙂

    24/10/2016
  • Sine
    REPLY

    Det ville være en god gevinst, det kunne jeg godt tænke mig at prøve.

    24/10/2016
  • Hvor lækkert! Som altid forkæler du os 🙂

    24/10/2016
  • Tanja
    REPLY

    Krydser fingre her også. Lækker præmie. Kh. Tanja

    24/10/2016
  • Hanne nordby
    REPLY

    Skønne produkter

    24/10/2016
  • Linda
    REPLY

    Trækker også et lod fra tombolaen…. ✌

    24/10/2016
  • Bitte Schrøder
    REPLY

    Har aldrig haft råd til Sensai, så det kunne være superfedt at få mulighed for at prøve det!

    24/10/2016
  • Mette Møller
    REPLY

    Vil gerne vinde, ja tak.
    Men HVIS man nu vandt og blev forfalden til det mærke, så ryger sønnike børneopsparing da vist!
    Tak for chancen!

    24/10/2016
  • Meike Kislov
    REPLY

    Jeg håber!!!!!!

    24/10/2016
  • Jette Mørkholt
    REPLY

    Nøjjjjjjj hvor lækkert ;0)

    24/10/2016
  • Pia Randlev Poulsen
    REPLY

    Wauw….

    24/10/2016
  • Mette O
    REPLY

    Krydser fingre:-)

    24/10/2016
  • Yvonn Nielsen
    REPLY

    Denne præmie kunne jeg virkelig godt tænke mig at vinde

    24/10/2016
  • Marisa
    REPLY

    Hvis jeg vandt, skulle det være årets fødselsdagsgave til min mor ❤️

    24/10/2016
  • Marlene Jensen
    REPLY

    Ovenpå en lang mandag, hvor jeg i øvrigt tabte min en uge gamle iPhone i en stor balje vand, har jeg brug for lidt opmuntring… Krydser fingre!

    24/10/2016
  • Patricia
    REPLY

    Vil så gerne prøve det mærke!

    24/10/2016
  • Tina Silkjær
    REPLY

    Please please please ❤️

    24/10/2016
  • Marianne Weis
    REPLY

    et lod herfra 🙂

    24/10/2016
  • Nicoline Winther
    REPLY

    Krydser fingre

    24/10/2016
  • Helle Rick
    REPLY

    De vil passe god sammen med de 2 andre Sensai banditter jeg har i skuffen <3 Så lækker en gave. Håber jeg stadig har chancen for at vinde hos dig 🙂

    24/10/2016
  • Marian Bech Pedersen
    REPLY

    Lyder spændende at prøve det mærke. Ser meget lækkert ud.

    24/10/2016
  • Heidi B K
    REPLY

    Kunne godt tænke mig at prøve Sensai….

    24/10/2016
  • Nadia WH
    REPLY

    Sensai er et mærke som jeg aldrig har prøvet, så jeg sætter gerne tænderne i den præmie 😉

    24/10/2016
  • Camilla Skytte-Olesen
    REPLY

    Åh hvor skønt det ville være….

    24/10/2016
  • Eva HB
    REPLY

    Hvilken luksus, som jeg ville elske at prøve! 🙂

    24/10/2016
  • Pernille
    REPLY

    Har aldrig prøvet det mærke. Lyder lækkert

    24/10/2016
  • Karina kristensen
    REPLY

    Siger det bare og siger det gerne højt…. NU ER DET ALTSÅ MIN TUR TIL HUDLÆKKERIER. BASTA!!!

    24/10/2016
  • Siv
    REPLY

    Ja da!

    24/10/2016
  • Anne K
    REPLY

    Uhhh det vil jeg gerne prøve!

    24/10/2016
  • Jeg er klar på at hoppe på den japanske bølge og smøre ansigtet ind i dejlige cremer. 🙂

    24/10/2016
  • Pernille Aaby Larsen
    REPLY

    Jeg vil faktisk helst vinde læbestiften 😉

    24/10/2016
  • Ellen Marie
    REPLY

    Den er jeg i hvert fald md på. HÅBER.

    24/10/2016
  • Frk. Andersen
    REPLY

    Tak for lækre præmier ved konkurrencen, jeg håber på at vinde!

    24/10/2016
  • Chanette Isager
    REPLY

    Mon ikke jeg skulle prøve at være den heldige vinder denne gang Kamsa Hamaida (tak på koreansk)

    24/10/2016
  • nielsen
    REPLY

    Jeg kunnegodt tænke mig at blive den heldig vinder, af de lækker sager

    24/10/2016
  • Ulla Nordstjerne
    REPLY

    Gid jeg kunne være heldig denne gang 🙂 Skønne produkter.

    24/10/2016
  • Merethe
    REPLY

    Jeg krydser fingre for dem lækre præmie

    24/10/2016
  • Rikke Ryge
    REPLY

    Jeg er sikker på, jeg bliver fan, hvis jeg er den heldige. Krydser fingre.

    24/10/2016
  • Nøøøøøøøj Pure love herfra

    24/10/2016
  • Susie
    REPLY

    Ihhhhhhhh hvor fint <3

    24/10/2016
  • Elisabeth
    REPLY

    Ja tak.

    24/10/2016
  • Lene Filsø
    REPLY

    Ih jeg vil gerne vinde 🙂

    24/10/2016
  • Annemarie Lykke Larsen
    REPLY

    Så er der lagt et lod i puljen

    24/10/2016
  • HanneM
    REPLY

    Jeg krydser fingre! Luxus til efteråret.

    24/10/2016
  • Iben RW
    REPLY

    Det er da lige hvad man kunne trænge til

    24/10/2016
  • Pia Bo Petersen
    REPLY

    Ja tak, dem vil jeg gerne prøve!

    24/10/2016
  • Camilla Ravn Christiansen
    REPLY

    Min hud er så ramt af efterårsvinden, og de her produkter er så lækre, så det ville være en “vind-vind situation”, hvis jeg skulle være så heldig at vinde❤️

    24/10/2016
  • Nora H
    REPLY

    Lækkert

    24/10/2016
  • Edit Maria
    REPLY

    Min kosmetolog siger det er det bedste mærke på markedet. …..og hun ved hvad hun taler om ! Så ja tak siger jeg !

    24/10/2016
  • Pia Dybdal Voergaard
    REPLY

    Åh, det ville jeg gerne have fingrene i

    24/10/2016
  • Else Marie L
    REPLY

    Det ville være dejligt…

    24/10/2016
  • Kirsten V
    REPLY

    Det ville være helt fantastisk, pragtfuldt, vidunderligt…..at vinde produkter fra Sensai. Jeg krydser finger og tæer….. 🙂 <3

    24/10/2016
  • Mette
    REPLY

    Lækker præmie

    24/10/2016
  • Inge
    REPLY

    Dejligt

    24/10/2016
  • Wauh
    Det er jo den vildeste, fantastiske luxus at få huden i Sensai. Det vil jeg helt vildt gerne prøve. Fyldte lige 45 i torsdags, så der er nogle tankestreger der gerne må udviskes. Tusind tak for at i forkæler os med lækre konkurrencer

    Kh.
    Anne-Marie

    24/10/2016
  • Henriette Mosgaard
    REPLY

    Jeg håber 🙂

    24/10/2016
  • Therese
    REPLY

    Fantastisk lækker præmie!!! 🙂

    24/10/2016
  • Helle V.
    REPLY

    Luksus uden lige. Gerne!

    24/10/2016
  • Louise M-J
    REPLY

    Ja tak Meget gerne.
    Håbe håbe

    24/10/2016
  • Helle
    REPLY

    FLOT præmie – lækkerier

    24/10/2016
  • Line Juul Elley
    REPLY

    Sikke lækre sager…

    24/10/2016
  • Jette Vinther
    REPLY

    Det vil varme helt vildt at vinde de fantastiske produkter fra Sensai. Dejlige “uldtrøjer” til ansigt og øjne og læber.

    24/10/2016
  • birgitS
    REPLY

    det kunne da være vildt fantastisk at få lov til at prøve. Og læbefarven ser helt flot ud.

    24/10/2016
  • Louise
    REPLY

    Tror ikke rigtigt på det (forsøger mig lige med lidt omvendt psykologi for at prøve noget nyt)

    24/10/2016
  • Kristina S
    REPLY

    Det ville være dejligt.

    Sensai laver de dejligste cremer.

    24/10/2016
  • Fru. Mir
    REPLY

    Det lyder rigtig dejligt og godt for den kommende vinterhud.

    24/10/2016
  • Lykke Tørnæs
    REPLY

    Wow det ser vildt lækkert ud. Jeg gad godt at prøve det HELE. Jeg håber, ønsker og beder

    24/10/2016
  • Zabrina
    REPLY

    Skønt med lidt asiasiske lækkerier!

    24/10/2016
  • Kirsten skov Johnsen
    REPLY

    Det kunne være en dejlig gave!

    24/10/2016
  • Lk
    REPLY

    Krydser fingre for disse japanske lækkerier til min hud.

    24/10/2016
  • Sine Andersen
    REPLY

    Sensai rules! Jeg er med 🙂

    24/10/2016
  • Stinna Guldmann
    REPLY

    Jeg smider da også lige et lod i puljen 🙂

    24/10/2016
  • Miatilda Andersen
    REPLY

    Skøøøøøøn konkurrence. ❤️

    24/10/2016
  • Dina Maria Segerlund
    REPLY

    Endnu en dejlig præmie fra din side :). Lyder som et spændende produkt.

    24/10/2016
  • Vibeke mastrup
    REPLY

    Åhhhh dem vil jeg gerne vinde

    24/10/2016
  • Laila Madsen
    REPLY

    Krydser alt hvad der krydses kan og håber helt vildt på at heldet er med mig

    24/10/2016
  • Trine Lykke Hansen
    REPLY

    Sensai – fantastiske produkter, men desværre også fantastisk dyre…

    24/10/2016
  • Anette A.
    REPLY

    Fantastisk flot præmie

    24/10/2016
  • Inger Engkær Christiansen
    REPLY

    Hvor er det en fantastisk lækker præmie, jeg krydser fingre og tæer, og håber på, jeg er heldig <3 <3

    24/10/2016
  • Sofie W.N,
    REPLY

    Det er da lige, hvad jeg trænger til på sådan en mandag

    24/10/2016
  • Maria Høj
    REPLY

    Krydser fingre:-)

    24/10/2016
  • Christel Tvedegaard Lund
    REPLY

    Total luxus! Krydser fingre!

    24/10/2016
  • Gitte
    REPLY

    Har ingen erfaring med Sensai, men kunne godt tænke mig at prøve.

    24/10/2016
  • Cathrine B
    REPLY

    Uhh hvor lækkert!

    24/10/2016
  • Spændende præmie som kunne være sjov at prøve

    24/10/2016
  • Maria Holleufer
    REPLY

    Jeg håber på at være heldig. Jeg har fået en lille prøve af cremen og den er så fantastisk!

    24/10/2016
  • Tina Daugaard
    REPLY

    Uuuuuuha – jeg smider hermed et kæææmpe lod i bunken, krydser fingre OG tæer – og håber det bedste 🙂 Gad SÅ godt prøve Sensai! <3

    24/10/2016
  • Lene B
    REPLY

    Det vil jeg gerne vinde

    24/10/2016
  • Marie
    REPLY

    Som alle andre krydser jeg også, hvad krydses kan 😀

    24/10/2016
  • Marianne M. Rasmussen
    REPLY

    Sikke en lækker præmie! Den vil jeg gerne vinde. 🙂

    24/10/2016
  • Tini Tina
    REPLY

    Den pakke vil min hud gerne smøres ind i. Jeg håber på lidt held.

    24/10/2016
  • Lisa Maria Pihl
    REPLY

    Uhh lækre sager ! Jeg krydser fingre

    24/10/2016
  • Rie Vasehus
    REPLY

    Lækreste røde farve – Kulør på hverdagen – ja tak 😉

    24/10/2016
  • Camilla Kirstine
    REPLY

    Hold nu op! DET her ville være så awesome at kunne forære min mor!

    24/10/2016
  • Renate Keiding Lindholm
    REPLY

    Krydser alt, hvad jeg har

    24/10/2016
  • Nanna Romanowski
    REPLY

    Krydser fingre 🙂

    24/10/2016
  • Bente
    REPLY

    Krydser fingre

    24/10/2016
  • Uh!!! Den skønneste serie, som jeg kun har drømt om at prøve pga priserne. Fin fin farve til læberne også. Jeg krydser fingre.

    24/10/2016
  • Ja tak, her vil jeg gerne være med.

    24/10/2016
  • Tanya
    REPLY

    Vildt, bare at scrolle sig ned igennem alle disse håbefulde, glade beautyspacelæsere tager jo helt pusten fra én! ☺

    Jeg krydser fingre – måske nærmest mere for læbestiften end for cremerne, for hvor er det dog en smuk farve her til efterår og vinter!

    Pøj-pøj til alle ☺

    24/10/2016
  • Anna Borissova
    REPLY

    Lyder som noget, der skal prøves 😀 krydser fingre

    24/10/2016
  • Pia Ribel
    REPLY

    mums, ja- tak

    24/10/2016
  • Lene Jørgensen
    REPLY

    Det lyder for lækkert,jeg er .med

    24/10/2016
  • Annie
    REPLY

    En lækker præmie. Bruger for tiden deres rens og forfugt fra en af dine beauty-pakker og er blevet rigtig glad for for-fugten. Så krydser fingre

    24/10/2016
  • Nicoline C
    REPLY

    Jeg prøver lykken

    24/10/2016
  • Jeannett Lindebjerg
    REPLY

    Yes, please <3

    24/10/2016
  • Rikke
    REPLY

    YES please

    24/10/2016
  • Jane Rønsted Tvede
    REPLY

    ❤️julen nærmer sig med hastige skridt og i forkæler os med de smukkeste gaver <3 det er helt overvælden og glæden der får julehumøret i top og julestjerner i øjenen af glæde <3 det vil være en ære og værdsætter dybt at vinde den skønne præmie og deler hjertens gerne

    24/10/2016
  • Nynne
    REPLY

    Jeg krydser fingre og tror på mit held.

    24/10/2016
  • Julie G
    REPLY

    Jeg kaster også et lod i puljen og krydser fingre 🙂

    24/10/2016
  • Karin
    REPLY

    Rigtig lækkert

    24/10/2016
  • Jette Berg
    REPLY

    Det ville godt nok være dejligt hvis man kunne få lov at prøve Sensai

    24/10/2016
  • Lone Klarskov Pedersen
    REPLY

    Jeg er helt sikkert med 🙂

    24/10/2016
  • Lulu
    REPLY

    Skønne præmier som altid 🙂

    24/10/2016
  • Susanne W.
    REPLY

    Har prøvet deres øjencreme og den er helt fantastisk. Det ville være skønt også at prøve ansigtscremen.
    Håber på held!

    24/10/2016
  • Dorthe Andersen
    REPLY

    Flot præmie – håber at vinde

    24/10/2016
  • Vivi
    REPLY

    Sensai…Ja mange tak. Håber på heldet.

    24/10/2016
  • Maaike Bon
    REPLY

    Krydser fingre for lidt lækkerhed til min efterårs ramte hud 🙂

    24/10/2016
  • Tina Gode
    REPLY

    Jamen, jeg deltager gerne…..OG HÅÅÅBER <3

    24/10/2016
  • Christina M
    REPLY

    Åhhh JAAAAAA!! Det ville være ihh så skønt at blive lidt ekstra forkælet denne uge 🙂 Sender masser af varme hilsner

    24/10/2016
  • Cherina Holm
    REPLY

    Det vil være så fantastisk at vinde. Det er det über luksus. Jeg krydser fingre og håber på jeg er heldig. 🙂

    24/10/2016
  • Pia H Ø
    REPLY

    Jeg krydser fingre

    24/10/2016
  • Miyuki
    REPLY

    Jeg ville så gerne vinde luksus præmie.

    24/10/2016
  • Alice Jakobsen
    REPLY

    Fint sæt, som jeg gerne vil vinde

    24/10/2016
  • Sisi
    REPLY

    Uh! Jeg føler mig heldig den her uge 🙂

    24/10/2016
  • Anna Christina Barrow
    REPLY

    Håber det bliver mig

    24/10/2016
  • Martha hansesgaard
    REPLY

    Krydser fingre

    24/10/2016
  • M-B L
    REPLY

    Jeg er så meget med på at vinde det hudguf!!

    24/10/2016
  • Vibe
    REPLY

    ja tak 🙂

    24/10/2016
  • Linda Juul Petersen
    REPLY

    Uuh, det vil min hud gerne vinde…

    24/10/2016
  • Laura Frandsen
    REPLY

    Åh altså, hvor jeg håååber!

    24/10/2016
  • Maria L
    REPLY

    JA TAK, jeg vil meget gerne være med.

    24/10/2016
  • Marie Lassen
    REPLY

    Den ypperste luksus til efterårstræt hud. Jeg er med og håber på, de japanske vinde blæser min vej.

    24/10/2016
  • Dorte Lausen
    REPLY

    Håber på lidt held

    24/10/2016
  • Lisa
    REPLY

    Ja tak

    24/10/2016
  • Trine Beuse sivertsen
    REPLY

    Ih det kunne jeg trænge til

    24/10/2016
  • Maibritt Kerner Mølgaard
    REPLY

    Jeg ville rigtig gerne vinde. Er stor fan af deres produkter

    24/10/2016
  • Camilla Michelsen
    REPLY

    Åh, det ville være lykken!!

    24/10/2016
  • Malene Cecilie
    REPLY

    Hvem vil ikke gerne have silkehud eller læber 🙂

    24/10/2016
  • Ida Due
    REPLY

    Det mærke har jeg endnu ikke prøvet – det vil jeg mægtig gerne med den fine ros der følger med i beskrivelsen! Fingers crossed <3

    24/10/2016
  • Pia Bjerregaard Hansen
    REPLY

    Ja, tak

    24/10/2016
  • Grethe Walther-Larsen
    REPLY

    Skønt hvis man kunne være heldig at vinde. Håber…….

    24/10/2016
  • Krydser fingre og tæer. Bare det bliver mig. Trænger så meget til lidt ungdom og velvære.

    24/10/2016
  • Eva B
    REPLY

    Jeg har en lillebitte prøve på Sensai’ Cellular Perfomance(fedt navn, iøvrigt) extra intensive mask, og den indeholder noget af det allerblødeste hudpleje, jeg har.
    Hvis øjnene svier efter for hidsig rens, dulmer masken straks. Jeg er vild med den maske!
    Andre længe nærede Sensaiønsker er emulsionerne. Åh! Hvor vil jeg gerne have min hud badet i en eller to sensai emulsioner, og så da lige de to fine cellular perfomancecremer som topping…jeg bruger ellers aldrig øjencreme og ejer ingen, men lige præcis Sensai’ fløjlsbløde konsistens kunne i den grad gøre en forskel, kan jeg mærke.
    Mærke kan jeg også, at det desværre ikke bliver min vej, de attråværdige Sensai produkter går. Smuk læbestift, iøvrigt. Cool farve.
    Men derfor kan man jo godt rose producenten…du får bare den der feeling; at det er et ekslusivt og godt produkt, der holder hvad det lover, nå,R du står med et Sensai produkt i hånden.
    Jeg er fan. Hooked. Sensaianer.

    24/10/2016
  • Tenna Hou Hansen
    REPLY

    Jeg håber på lidt held i efterårsvejret…og smider mit lod i Sensai-bowlen :o)

    24/10/2016
  • Julie K
    REPLY

    Uh lækre sager! krydser fingre 🙂

    24/10/2016
  • Anja
    REPLY

    Lækre produkter. Dem vil jeg gerne prøve.

    24/10/2016
  • Rikke Langkow
    REPLY

    Ja tak ❤

    24/10/2016
  • hellep
    REPLY

    what is not to like!!!

    24/10/2016
  • Louise Krebs
    REPLY

    Et endnu for mig ukendt brand, som jeg vil drømme om at prøve! Det ser så gennemført ud

    24/10/2016
  • sara kh
    REPLY

    ville være lækkert!

    24/10/2016
  • Beam
    REPLY

    Oh, lækre sager! Vil krydse mine små poter!

    24/10/2016
  • Mette Møller Jørgensen
    REPLY

    Krydser fingre for japanske lækkerier til min hud 🙂

    24/10/2016
  • Anne-Mette T.
    REPLY

    Lækre produkter…. Krydser fingre for mit held denne gang…..

    24/10/2016
  • Camilla Schläger
    REPLY

    FANTASTISK præmie Krydser fingre

    24/10/2016
  • Kamilla
    REPLY

    Ja tak -håber på, det bliver min tur denne gang

    24/10/2016
  • Christina Christiansen
    REPLY

    Det ville være så lækkert at vinde ❤️ Håber jeg er en af de heldige

    24/10/2016
  • Emilie Murray
    REPLY

    Lækkert lækkert!!

    24/10/2016
  • Nanna Lehnsted
    REPLY

    Det kan da kun være en lækker serie!

    24/10/2016
  • Lykke S
    REPLY

    Japansk hud-guf…ja tak! 🙂

    24/10/2016
  • Kirsten
    REPLY

    Smider et lod i puljen

    24/10/2016
  • Marianne Odgaard
    REPLY

    Sensai, det kunne jeg godt tænke mig at prøve 🙂

    24/10/2016
  • Anette Schlünzen
    REPLY

    Jeg krydser fingre og håber at blive den heldige.

    24/10/2016
  • Pia Lysgaard
    REPLY

    @ginger_zone her lader også en kommentar falde og drømmer sig væk i de japanske lækkerier ❤️

    24/10/2016
  • Birgitte Fønss
    REPLY

    Krydser fingre

    24/10/2016
  • Karen
    REPLY

    Håber at blive udtrukket til denne flotte præmie.

    24/10/2016
  • Lisbet Møller
    REPLY

    Jeg håber på heldet 🙂

    24/10/2016
  • Anne Dorte Nesgaard Nielsen
    REPLY

    Jeg krydser fingre!

    24/10/2016
  • Birna Lambaa
    REPLY

    Åh. Ja tak!

    24/10/2016
  • Christina
    REPLY

    Krydser finger og håber 🙂

    24/10/2016
  • Sofie I.V.
    REPLY

    Uuuh, ja tak 🙂

    24/10/2016
  • Yvette Trolle Omarsson
    REPLY

    Lækker lækker præmie, som jeg ønsker mig at vinde – så smider et lod i puljen 🙂

    24/10/2016
  • Anja
    REPLY

    Ihhh det bliver spændende 😀 super skønt

    24/10/2016
  • Bettina Hedegaard
    REPLY

    Elsker Sensai. Har været tro fan gennem rigtig mange år – så mange at jeg er ved at være klar til at teste Pro-age cremerne

    24/10/2016
  • FIN GAVE.

    24/10/2016
  • HeLene
    REPLY

    Jeg ville så gerne lægge ansigt til Sensai!!!

    Og silke, det vil jeg have til alt, på huden, tørklæder, sengedynen og som stof til min hovedpude….

    Ønsker, ønsker og tror på heldet 🙂

    24/10/2016
  • Berit Rafn Kohlenberg
    REPLY

    Ja tak, det ville være fantastisk at vinde

    24/10/2016
  • Lone Ro
    REPLY

    Uhhhhh hvor lækkert….vil rigtig gerne prøve 🙂

    24/10/2016
  • Maria BR
    REPLY

    Jeg krydser fingre!

    24/10/2016
  • Tine B
    REPLY

    Krydser fingre

    24/10/2016
  • Lone Glenstrup
    REPLY

    Ja tak

    24/10/2016
  • Anne
    REPLY

    Åhhh hvor min hud trænger til hjælp. Krydser fingre for at vinde :o*

    24/10/2016
  • Nina Lauridsen
    REPLY

    Det vil jeg super gerne vinde 🙂

    24/10/2016
  • Dorte Lambæk
    REPLY

    Det ser spændende ud.

    24/10/2016
  • Camilla Nyegaard
    REPLY

    Hold da op, jeg krydser fingre for vildt 🙂

    24/10/2016
  • Ditte H
    REPLY

    F… da, en lækker konkurrence!! Jeg er såå meget med!! Krydser hver fiber i kroppen!!!

    24/10/2016
  • Elisa Skovdal
    REPLY

    Ville elske at vinde

    24/10/2016
  • Bodil Pedersen
    REPLY

    SENSAI – det kunne være spændende at prøve.

    24/10/2016
  • TrineB
    REPLY

    Lyder dejligt!

    24/10/2016
  • Lis Ganzhorn
    REPLY

    Vil rigtig gerne vinde! Mange hilsener til dig søde Anette

    24/10/2016
  • Bente Lausten
    REPLY

    Vil meget gerne prøve Sensai

    24/10/2016
  • Lone P
    REPLY

    Jeg prøver lykken

    24/10/2016
  • amaja
    REPLY

    så prøver vi igen

    24/10/2016
  • Bente McLennan
    REPLY

    Jeg krydser fingre 🙂

    Go´ mandag til alle….

    24/10/2016
  • Majbritt Riiskjær
    REPLY

    Vil også gerne være med 🙂

    24/10/2016
  • Cecilie Dupont
    REPLY

    Nu er det vist også på tide at jeg får prøvet noget fra Sensai!!

    24/10/2016
  • Lisa
    REPLY

    Jeg vil så gerne prøve Sensais produkter. Så jeg krydser min fingre <3

    24/10/2016
  • emra
    REPLY

    det kunne jeg så godt tænke mig at prøve.

    24/10/2016
  • Åse L.
    REPLY

    Uhhh, har aldrig prøvet Sensai. Det ville være den lækreste selvforkælelse :-D.

    24/10/2016
  • Signe Søndergaard
    REPLY

    Denne gang er min gang – det kan jeg bare mærke!!

    24/10/2016
  • Mie
    REPLY

    Yeah!

    24/10/2016
  • Simone Olsen
    REPLY

    Krydser fingre:-)

    24/10/2016
  • Susan Aagaard
    REPLY

    Er i Tokyo lige nu, og er imponeret og vildt misundelig på den smukke hud, mange japanske kvinder har. Så derfor er jeg da mere end interesseret i at vinde Sensai-cremerne.

    24/10/2016
  • Helene LM
    REPLY

    Det lyder lækkert, det vil jeg gerne vinde.

    24/10/2016
  • Maria Reisenhus Jacobsen
    REPLY

    Både forkælelse til læber og hud er meget tiltrængt. Det ser lækkert ud 🙂

    24/10/2016
  • Gitte B.
    REPLY

    Uha da, hvor lækker præmie – prøver lykken

    24/10/2016
  • Sarah jill kjæreby Sørensen
    REPLY

    Denne gang må være lykkens gang

    24/10/2016
  • Lea
    REPLY

    Jeg krydser fingre! 🙂

    24/10/2016
  • Anne
    REPLY

    Årh, det ville være fantastisk at vinde japansk luksus!♥️

    24/10/2016
  • I. Wibe
    REPLY

    Det ville minde mig om Japan hver morgen og jeg må se at komme tilbage. Kaster et lod

    24/10/2016
  • Ann Louise Damkjær
    REPLY

    Det kunne være så fedt at vinde – mega lækre produkter som jeg meget gerne vil afprøve ;0)

    24/10/2016
  • HeleneR
    REPLY

    Vil sååååå gerne prøve sensais produkter !!

    24/10/2016
  • Annette Helvig
    REPLY

    Endnu engang en flot og spændende præmie! Den vil jeg gerne vinde :o)

    24/10/2016
  • Rikke FM
    REPLY

    Uhlala, ja tak:-)

    24/10/2016
  • Katrine S.
    REPLY

    Åh, det ville være en fantastisk hjælp til min efterårstrætte hud 🙂

    24/10/2016
  • Helle B
    REPLY

    krydser finger 🙂

    24/10/2016
  • MariannePiaA
    REPLY

    Hvor ville jeg gerne vinde det sæt

    24/10/2016
  • Gurli Jepp
    REPLY

    Hej

    Den dejlige gave vil jeg gerne vinde 😉

    24/10/2016
  • Mette Milan
    REPLY

    ❤️❤️❤️ det vil jeg super gerne teste lidt på

    24/10/2016
  • Eva H
    REPLY

    Det lyder helt skønt, jeg er med!

    24/10/2016
  • Det ville min hud elske. Måske kunne beg også finde på at forære min mor sættet, hun fortjener en gave.

    24/10/2016
  • Nina S
    REPLY

    Krydser hele kroppen, det kunne jeg godt tænke mig at stifte bekendtskab med

    24/10/2016
  • Mette H.
    REPLY

    Jeg trænger!!!

    24/10/2016
  • Mette D
    REPLY

    Ej, hvor lyder det bare lækkert. Jeg krydser fingre!

    24/10/2016
  • Pia V.
    REPLY

    Årh, ja tak:-)

    24/10/2016
  • Dea
    REPLY

    Gid det må være min tur til at vinde. Jeg har haft fornøjelsen af en prøve fra Sensai, men hold da op jeg ville gerne vinde denne præmie

    24/10/2016
  • Carina
    REPLY

    Jeg kaster et lod i puljen og håber på det bedste:-)

    24/10/2016
  • Louise T.
    REPLY

    Jeg har aldrig prøvet skønne Sensai, men har hørt så meget godt, at det da unægteligt ville være lidt af en forkælelse at blive iklædt en omgang skin feel good af de helt store

    24/10/2016
  • NinnaN
    REPLY

    Krydser fingre igen, igen – et lækkert mærke!

    24/10/2016
  • ingefd
    REPLY

    Ser meget lækkert ud, jeg vil gerne vinde 🙂

    24/10/2016
  • Mathilde Stege
    REPLY

    Som mor til en dreng, der lige er blevet to år, og en datter på tre måneder, trænger min hud virkelig til forkælelse…

    24/10/2016
  • Lone Barfod
    REPLY

    Bare det bliver mig

    24/10/2016
  • Dorte B
    REPLY

    Det siger jeg da “please lad det være mig” til

    24/10/2016
  • Anette Grosbøl Pedersen
    REPLY

    Kunne være spændende at prøve produkterne fra Sensai!

    24/10/2016
  • Runa
    REPLY

    Håber håber håber ☘️☘️☘️

    24/10/2016
  • Jannie
    REPLY

    Jeg siger ja tak

    24/10/2016
  • Jane Wind-Hansen
    REPLY

    Jeg krydser fingre og håber håber håber 🙂

    24/10/2016
  • MissT
    REPLY

    Krydser fingre for herlighederne

    24/10/2016
  • Heidi
    REPLY

    Arigatoo gozaimasu! Jeg kunne rigtig godt tænke mig at prøve de lækre cremer ❤️

    24/10/2016
  • Ella
    REPLY

    Ja tak, mange tak

    24/10/2016
  • Susanne N
    REPLY

    Prøver da lige trænger til lidt luksus

    24/10/2016
  • Susanne Søndergaard
    REPLY

    Det vil jeg da mægtig gerne vinde ❤

    24/10/2016
  • charlotte gantzel
    REPLY

    Yes – det vil jeg gerne vinde:-))

    24/10/2016
  • Charlotte Havn
    REPLY

    Deltager gerne i lodtrækningen!

    24/10/2016
  • Ea N.
    REPLY

    Prøver lykken 🙂

    24/10/2016
  • Line Munk Olsen
    REPLY

    Det ser laekkert ud, det ville jeg gerne vinde.

    24/10/2016
  • Rikke Mønster
    REPLY

    Så lækre sager ❤️

    24/10/2016
  • BeritK
    REPLY

    Årrhh – hvor er det bare en luksus-præmie:) xx finger for, at det lykkedes

    24/10/2016
  • Inge S
    REPLY

    Jeg er med i lotteriet igen

    24/10/2016
  • Kamille Kodbøl
    REPLY

    YES

    24/10/2016
  • Mona Strandberg
    REPLY

    Ååhh, min Peru-slidte hud trænger SÅ meget til disse lækre produkter

    24/10/2016
  • Margit
    REPLY

    Ja tak. Min hud trænger

    24/10/2016
  • Tina boje
    REPLY

    Jeg krydser fingre

    24/10/2016
  • Christina Hansen
    REPLY

    Så er jeg altså bare én blandt mange.
    Kæmpe fan er jeg i hvert fald og vil rigtig gerne være med!

    Det er jo dig, der i sin tid åbnede mine øjne, mit hjerte – og min pengepung for det super luksuriøse japanske hudguf, Anette! 😉 Og jeg har elsket det siden.

    Bruger deres toner (Lotion ll) lige for øjeblikket og hvor ville det da være ovenud lækkert at kunne supplere med disse herligheder.

    24/10/2016
  • Jannie Ellebo
    REPLY

    I dag er det min fødselsdag – så måske en gave til mig 🙂

    24/10/2016
  • Salli
    REPLY

    Ser lækkert ud <3

    24/10/2016
  • Birgitte
    REPLY

    Ser lækkert ud – krydser fingre.

    24/10/2016
  • Karina
    REPLY

    Årh mand. Krydser alt!

    24/10/2016
  • Pia hvenegaard
    REPLY

    Tro kan flytte bjerge
    Så jeg tror op mit held

    24/10/2016
  • Puk K N
    REPLY

    Håber på heldet

    24/10/2016
  • Birthe Holm
    REPLY

    Ja tak – mange tak. 🙂

    24/10/2016
  • Charlotte Søndergaard
    REPLY

    Super produkter – håber jeg er den heldige

    24/10/2016
  • Anna Katrine Hv
    REPLY

    Krydser fingre

    24/10/2016
  • Mie Skriver
    REPLY

    Har ikke prøvet noget fra sensai endnu, men det lyder super effektivt!:-) Håber på alt det bedste

    24/10/2016
  • Gry Bartroff
    REPLY

    Sensai, Anette. Ammenam!
    (det er næsten et anagram)

    24/10/2016
  • Marcelle
    REPLY

    Ja tak

    24/10/2016
  • JV
    REPLY

    Deltager meget gerne i denne konkurrence, som endnu en nål i høstakken

    24/10/2016
  • Mette Pihl
    REPLY

    Det her mærker har jeg også hørt meget godt om, blandt andet at det rent faktisk virker. Det vil jeg gerne prøve på min hud – især den der øjencreme kunne være tiltrængt! Og læbestiftens farve er godt nok også pæn!

    24/10/2016
  • Birgitte Borup
    REPLY

    Håber jeg vinder disse lækre produkter.

    24/10/2016
  • Jytte V
    REPLY

    Lækker præmie at vinde

    24/10/2016
  • Christel A
    REPLY

    Måske heldig:-)

    24/10/2016
  • Bente Aarup Paulsen
    REPLY

    Prøver lykken ;))

    24/10/2016
  • Mette
    REPLY

    uha, det er lækkert! Alt er krydset herfra!

    24/10/2016
  • Anne-Marie Bruun
    REPLY

    Jeg håber, at jeg er med. Det ville være dejligt. Så behøver jeg måske ikke at stå på hovedet for at ophæve tyngdekraften 🙂

    24/10/2016
  • Marianne Thorup
    REPLY

    Mangler lækker creme

    24/10/2016
  • Signe O W
    REPLY

    Jeg krydser, som altid, fingre

    24/10/2016
  • Hanne
    REPLY

    yes please. Sensai er super hverdags luksus 🙂

    24/10/2016
  • Ulla Christiansen
    REPLY

    Lækre sager.

    24/10/2016
  • Jenny clausen
    REPLY

    Jeg krydser og håber med hele mit❤️

    24/10/2016
  • *krydser fingre*

    Rigtig god dag 🙂

    24/10/2016
  • Christina K
    REPLY

    Uh ha ja da – jeg er med…

    24/10/2016
  • Marie L.
    REPLY

    UH SENSAI! Det vil jeg gerne have fingrene i. So exclusive:-)

    24/10/2016
  • Åh, det ville være fantastisk at få lov at prøve de produkter.

    24/10/2016
  • Wow – jeg krydser <3

    24/10/2016
  • Marie Pindbo
    REPLY

    Wow lækker præmier Håber at kunne prøve

    24/10/2016
  • Trine
    REPLY

    Håber på at heldet er med mig

    24/10/2016
  • Dorthe
    REPLY

    Uhh for lækkerier! Har ofte hørt godt om Sensai’s produkter, men har faktisk aldrig prøvet dem, så det er vist ved at være tid. Kort sagt: Jeg er max klar på denne!

    24/10/2016
  • Anne Karas Midskov
    REPLY

    Super lækre produkters at vinde

    24/10/2016
  • Astrid Werge
    REPLY

    Jeg prøver lykken

    24/10/2016
  • Susanne
    REPLY

    Åååååh jeg elsker Sensai, og jeg ville elske at vinde :)) Fik en prøve på Extra Intensive Mask i en “Beautybox” og den har været så fantastisk, så nej hvor ville jeg gerne prøve denne her creme og øjencreme !

    24/10/2016
  • Natalia C
    REPLY

    Jeg er kæmpestor fan af Sensai. Krydser fingre 😉

    24/10/2016
  • Fru Striib
    REPLY

    Åhhh, jeg er med og smider glad et lod i puljen

    24/10/2016
  • Berit Madsen
    REPLY

    Kaster også et lod i puljen, da jeg vildt gerne vil prøve Sensai 🙂

    24/10/2016
  • Ja tak! Lækker luksus 🙂

    24/10/2016
  • Lotte Munk Andersen
    REPLY

    Uhh det gad jeg godt❤️

    24/10/2016
  • Helena
    REPLY

    Ville elske at prøve Sensais produkter. Altid kun hørt det bedste om dem! ❤️

    24/10/2016
  • Hanne Jørgensen
    REPLY

    Åhh jow – lad mig vinde de fantastiske produkter… I like, I like, I LOVE them ❤️

    24/10/2016
  • Majbrit Brink
    REPLY

    Har aldrig prøvet det mærke, håber.

    24/10/2016
  • Lillian J.
    REPLY

    Elsker produkterne fra Sensai:-) Så jeg krydser fingre 🙂

    24/10/2016
  • Lene
    REPLY

    Hvad kan blive bedre på sådan en skøn solskinsdag?

    24/10/2016
  • mette nielsen
    REPLY

    Det vil jeg gerne prøve.

    24/10/2016
  • Åh hvor du forkæler os Anette ❤️

    24/10/2016
  • jane
    REPLY

    jeg smider også et lod I puljen og håber

    24/10/2016
  • Line Ullehus
    REPLY

    Det lyder virkelig lækkert, det kunne være fantastisk at få lov at prøve. Krydser fingre

    24/10/2016
  • Stina Christiansen
    REPLY

    Håber 🙂

    24/10/2016
  • Mette Sørensen
    REPLY

    Sådan et sæt kan min tørre hud godt bruge. Har aldrig prøvet mærket før, så krydser fingre for jeg kan være heldig at få lov nu

    24/10/2016
  • Louise W.
    REPLY

    Det er et mærke jeg ikke har prøvet, men det lyder lovende!

    24/10/2016
  • Susanne Sommer
    REPLY

    Sådan et skønt sæt kunne jeg godt bruge til min modne hud og krævende hud. Skønt mærke. Håber at jeg kunne være heldig.

    24/10/2016
  • Susie Kjærsgaard
    REPLY

    Det vil jeg rigtig gerne vinde

    24/10/2016
  • Anette Waaben
    REPLY

    jaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

    24/10/2016
  • Winnie Jensen
    REPLY

    WAU DET VLLLE VÆRE GUF FOR MIN HUD ❤️❤️❤️

    24/10/2016
  • Karen
    REPLY

    En overskrift der får mig helt frem på stolen sådan en lidt “lang” mandag – kunne være lækkert 😀

    24/10/2016
  • TineL
    REPLY

    Jeg krydser alt, hvad krydses kan!

    24/10/2016
  • Anne M
    REPLY

    TAK, som byder !!

    24/10/2016
  • Helle Pedersen
    REPLY

    Et lod i puljen herfraSuper lækker præmie☀️

    24/10/2016
  • Mai O.
    REPLY

    Jeg er slet ikke sikker på, at min SU-hud ville kunne håndtere en sådan luksus…. Men måSKE er det tilfældet, så jeg er MED! 🙂

    24/10/2016
  • Mette Sloth Eriksen
    REPLY

    Sensai er luksus til huden, håber på en chance 🙂

    24/10/2016
  • Cathrine Sonn
    REPLY

    Åhh, bare det bliver mig!

    24/10/2016
  • Julie Lillegaard
    REPLY

    Jeg ville elske at få huden i Sensai-godterne!

    24/10/2016
  • Anne Sofie arildsen
    REPLY

    Åh jeg elsker Kanebo hvor ville jeg godt vinde.
    Krydser fingre.

    24/10/2016
  • Ja tak til at vinde 🙂

    24/10/2016
  • Micha
    REPLY

    Krydser fingre for flere gode asiatiske hudplejeprodukter i mit skab 😀

    24/10/2016
  • Anne schelde
    REPLY

    Det lyder vildt lækkert

    24/10/2016
  • Sandra Hvalsø
    REPLY

    Krydser alt hvad jeg har 🙂

    24/10/2016
  • Carina Wolff
    REPLY

    Hold da op en luksus præmie

    24/10/2016
  • Bettina Nielsen
    REPLY

    Lækker præmie

    24/10/2016
  • Rhina
    REPLY

    TAK : ))

    24/10/2016
  • Pernille
    REPLY

    ja, tak!

    24/10/2016
  • AnneVM
    REPLY

    Ville være fantastisk 🙂

    24/10/2016
  • karen
    REPLY

    Jeg er fan af Japan. Maden, tøjet – og hudplejen. Jeg har aldrig prøvet Sensai, men jeg drømmer om det.

    24/10/2016
  • Sissel
    REPLY

    Skøn luksus! 🙂

    24/10/2016
  • Anne Bramsen
    REPLY

    Kunne det mon være idag at heldet tilsmiler mig:-). Sidder her i solen og skriver kommentaren, så jeg føler mig lidt heldig!

    24/10/2016
  • Camillaw
    REPLY

    Ja, tusind tak til sådan en god præmie!:-)

    24/10/2016
  • Bente Rosenstand
    REPLY

    Meget gerne – Sensai skulle være et skønt produkt.

    24/10/2016
  • Gunver Ulrike Lønfeldt
    REPLY

    Krydser fingre

    24/10/2016
  • Julie Camille
    REPLY

    Lækkert!! 🙂

    24/10/2016
  • Christina kragh
    REPLY

    wau elsker sensei håndcrem så vil da elske at prøve de andre wauu

    24/10/2016
  • S. Nygaard
    REPLY

    Sensai The Silk er min signaturduft . Helt unik og helt fantastisk. Men den er det eneste jeg har fra mærket, så jeg er mere end nysgerrig efter at prøve cremerne eller læbestiften og krydser alt der kan krydses for mit held

    24/10/2016
  • Trine T
    REPLY

    Lyder så lækkert….

    24/10/2016
  • Lone Olesen
    REPLY

    Meget gerne

    24/10/2016
  • Annelise
    REPLY

    Sikke en luksus gave Ville elske at vinde den

    24/10/2016
  • Rikke HP
    REPLY

    Lækre produkter – jeg krydser fingre 🙂

    24/10/2016
  • Birgit
    REPLY

    Lige mig!

    24/10/2016
  • Natalie K
    REPLY

    Jeg krydser fingre! 🙂

    24/10/2016
  • Pia
    REPLY

    Korean beauty rocks, så mon ikke også japansk gør?

    24/10/2016
  • Katrine Reher
    REPLY

    For filan jeg kunne godt bruge at vinde noget creme – har til, mest min egen, gru opdaget at mine smilerynker om øjenen formerer sig nu…

    24/10/2016
  • Pernille Fournais
    REPLY

    JA tak ❤️ det vil jeg elske at prøve, krydser fingre.

    24/10/2016
  • StineT
    REPLY

    Håber extra meget denne gang!

    24/10/2016
  • Isabella
    REPLY

    Orv det gad jeg godt vinde

    24/10/2016
  • LK
    REPLY

    Flot konkurrence og dejlig præmie 🙂 Luksusprodukter som jeg aldrig har prøvet – vil så gerne vinde.

    24/10/2016
  • Christina Christensen
    REPLY

    Krydser fingre 🙂

    24/10/2016
  • Birgitte
    REPLY

    Lækker præmie! Den vil jeg gerne vinde 🙂

    24/10/2016
  • Pernille Juul
    REPLY

    åhh det ville da være ganske fantastisk at vinde. Kh Pernille

    24/10/2016
  • Nina HUCL
    REPLY

    Det ville da være totalt luksus – har aldrig prøvet noget så dyrt. Kunne være så sjovt at undersøge, om det er merudgiften værd – også selvom effekten nok er mest tydelig på den lange bane. Derudover ville jeg i øvrigt være yderst tilfreds med en trøstepræmie, for den farve ser da for smuk ud!!!

    24/10/2016
  • Carina Finseth
    REPLY

    Ih, hvor du forkæler os!
    Jeg krydser mine små fingre og håber på mit held 🙂
    Skulle jeg være den heldige vinder af creme, får min egen hud fornøjelsen, er jeg heldig at vi den smukke læbestift, vil min skønne nabos læber få glæde af den – hun elsker nemlig skønne læbestifter, og fortjener lidt forkælelse 🙂

    24/10/2016
  • Britt Johannsen
    REPLY

    Lækker præmie – den må da til Kastrup 🙂

    24/10/2016
  • Irene Slangerup Ludvigsen
    REPLY

    Oh yes….

    24/10/2016
  • Trine Heide
    REPLY

    Luksus gave, det kunne være så skønt at få fingrene i

    24/10/2016
  • Mathilde
    REPLY

    Krydser fingre! :-)))

    24/10/2016
  • MareikeB
    REPLY

    Jeg gad godt lidt luksus til huden… krydser fingre!

    24/10/2016
  • Irene Slangerup Ludvigsen
    REPLY
    24/10/2016
  • KristineSA
    REPLY

    Jeg har prøvet lidt af Sensais produkter og de er fantastiske. Har ikke prøvet disse, men vil meget gerne.

    24/10/2016
  • Bente S. Hansen
    REPLY

    krydser fingre

    24/10/2016
  • Birgit R
    REPLY

    Jeg har prøver Sensai læbestift og den er God!
    Jeg vil blive glad for at kunne prøve de fine produkter

    24/10/2016
  • Ingelise Rasmussen
    REPLY

    Jeg trænger til trøst – derfor trænger jeg til Sensai.

    24/10/2016
  • Pia T.
    REPLY

    SÅ dejlig en præmie 🙂 Totalt luksusprodukter – ville elske at prøve de skønne produkter 🙂

    24/10/2016
  • Lena Lindberg
    REPLY

    Er vild med Sensai. Krydser fingre 🙂

    24/10/2016
  • LouiseH
    REPLY

    Held og lykke til alle inkl. mig selv 🙂

    24/10/2016
  • Mette C.
    REPLY

    Kender ikke mærket, vil gerne overraskes 🙂

    24/10/2016
  • Anne Holmgaard
    REPLY

    Ih, hvor vil jeg gerne gerne vinde 🙂

    24/10/2016
  • Maria Atkinson
    REPLY

    Det er et af mine ynglingsmærker og med en datter der pt er i Japan for 11 måneder, så håber jeg at vinde 🙂

    24/10/2016
  • Marianne Rathje
    REPLY

    Håber jeg er heldig 🙂

    24/10/2016
  • Tine Florin
    REPLY

    Ja tak 🙂

    24/10/2016
  • Iben Larsen
    REPLY

    Ville meget gerne prøve Sensai, som indtil videre er ukendt for mig.

    24/10/2016
  • Dorthe Ras
    REPLY

    Vil blive vildt glad i låget hvis jeg vandt den Sensai pakke.

    24/10/2016
  • Kate
    REPLY

    Åhh, ville da blive sygt glad for at vinde Sensai-produkter

    24/10/2016
  • Trine
    REPLY

    Ja tak

    24/10/2016
  • Ann jeps
    REPLY

    Jaaaa……. 😉

    24/10/2016
  • camilla haastrup
    REPLY

    kunne virkelig være skønt

    24/10/2016
  • Lisa s
    REPLY

    Kunne så godt trænge til lidt luksus i min meget leverpostejsfarvede hverdag med barsel og trivielle huspligter.

    Jeg krydser SÅ meget fingre

    God dag!

    24/10/2016
  • Stine
    REPLY

    ja tak 🙂

    24/10/2016
  • Line
    REPLY

    Fantastiske gode sager !

    24/10/2016
  • Kristine K P
    REPLY

    Sikke nogle skønne sager. Håber jeg er en af de heldige:-)

    24/10/2016
  • Anita christensen
    REPLY

    Vild luksus , smukke krukker . Dem vil jeg da gerne vinde

    24/10/2016
  • Helle
    REPLY

    det kunne være så lækkert at prøve

    24/10/2016
  • Charlotte V
    REPLY

    Krydser fingre ☺️

    24/10/2016
  • Marie Bach
    REPLY

    Lækkert ✌️

    24/10/2016
  • Anne H. K.
    REPLY

    Lækre Sensai – ja tak!

    24/10/2016
  • Cindylynn
    REPLY

    Meget meget gerne

    24/10/2016
  • Laila
    REPLY

    Vil vildt gerne prøve Sensai – om det så bare er læbestiften 🙂

    24/10/2016
  • Kristina H
    REPLY

    Ja tak 🙂

    24/10/2016
  • Neel Tvede
    REPLY

    Åh altså, sikke jeg godt gad at få fingrene i sådan et sæt! 🙂

    24/10/2016
  • Ninna Klinke
    REPLY

    Mega lækre produkter, vil super gerne vinde

    24/10/2016
  • Mikala G
    REPLY

    oh – ja tak 🙂

    24/10/2016
  • Stine Folkenberg
    REPLY

    jeg prøver lykken 🙂

    24/10/2016
  • Pia Jørgensen
    REPLY

    Jeg krydser som altid fingrene

    24/10/2016
  • Amanda
    REPLY

    Krydser fingre!

    24/10/2016
  • Caroline Dahl
    REPLY

    Jeg er med! Krydser fingre 😀

    24/10/2016
  • Hellebon
    REPLY

    Meget gerne mere japansk hudpleje,- kender mærket i mini-størrelser fra en af de gode book’n’beauty-bokse fra min danske skønhedsguru;-)

    24/10/2016
  • Carina R
    REPLY

    Det ville da være så vildt lækkert at vinde dette

    24/10/2016
  • Anne H
    REPLY

    Det gad jeg virkelig godt:-)

    24/10/2016
  • Louise Anker
    REPLY

    Jaaa det vil jeg så gerne vinde!

    24/10/2016
  • Marie N
    REPLY

    Åhh hvor det kunne blive lækkert!

    24/10/2016
  • Trine
    REPLY

    Alt sejler, skibet tipper, følelserne flagrer udenpå, overskuddet er i underskud og min hud råber desperat “Mand over bord”. Sensai lyder forjættende og bare navnet hvisker beroligende til mig. MandagSOS og kys.

    24/10/2016
  • Edina Dimiraca
    REPLY

    Du er så vild Anette jeg krydser fingre..

    24/10/2016
  • Edina Dimiraca
    REPLY

    Du er så vild Anette

    24/10/2016
  • Nanna L
    REPLY

    Slot konkurrence! Jeg har aldrig prøvet noget af det, men har dog hørt godt om det. God dag. <3

    24/10/2016
  • Amanda Hougaard
    REPLY

    wow!! Krydser fingre FOR VILDT!

    24/10/2016
  • Uh, her kommer mit lod i puljen

    24/10/2016
  • Rie Dyrnes
    REPLY

    Kunne virkelig godt tænke mig at vinde. Mangler en skøn dag creme. Har prøvet Sensai i en beautybox, så plaece vælg mig :O)

    24/10/2016
  • Alberte Dørfler
    REPLY

    Det ville være den mest fantastiske gave til min hud!

    24/10/2016
  • Elise S.
    REPLY

    Sikke en smuk læbestift!! 🙂 Krydser fingre og håber 😀

    24/10/2016
  • Berit
    REPLY

    Min hud vil meget gerne vinde. 🙂

    24/10/2016
  • Lene Christina
    REPLY

    Big In Japan
    Krydser fingre

    24/10/2016
  • IdaB
    REPLY

    Jeg krydser fingre 🙂

    24/10/2016
  • Maria
    REPLY

    Lækre produkter! Ville være perfekte for min meget udsatte “gravid” hud

    24/10/2016
  • Tanja
    REPLY

    Krydser fingre. Sikken en flot præmie 🙂

    24/10/2016
  • Sanne L
    REPLY

    Virkelig fin hud-treat

    24/10/2016
  • Charlotte Hansen
    REPLY

    Ja tak. Vil enormt gerne vilde lækkerier til min hud

    24/10/2016
  • jeanett staack
    REPLY

    Jeg er klar til at prøve noget nyt. Forandring fryder her i livet og er helt sikker på, at disse produkter også vil være en fryd. Rigtig god dag og god karma ;o)

    24/10/2016
  • Jeg har aldrig prøvet noget fra Sensai… er jeg mon helt lost!!
    Der er bare så meget lækkert derude… og læbestifterne, du har fundet frem til billedet her er jo fantastiske!

    24/10/2016
  • Krydser fingre

    24/10/2016
  • Mette G.
    REPLY

    Lyder lækkert.

    24/10/2016
  • Anne Holmboe
    REPLY

    Lad det endelig komme til Århus

    24/10/2016
  • Christine
    REPLY

    Håber, håber, håber! Elsker Sensai!! Det er desværre AAALT for dyrt på SU 😀

    24/10/2016
  • Maria BW
    REPLY

    🙂 kryds, kryds

    24/10/2016
  • Marianne P
    REPLY

    Lækkert 🙂

    24/10/2016
  • Sandra S.R
    REPLY

    Jeg har aldrig prøvet Sensai’s produkter, så det her ville da være en perfekt anledning 🙂

    24/10/2016
  • Sandra Dupont
    REPLY

    Spændende. Jeg har aldrig prøver Sensai, så det ville være skønt at vinde!

    24/10/2016
  • Jeg har nok ikke så meget held tilbage i posen mere, men prøver alligevel, kan sagtens “nøjes” med den skønne læbestift. 😀

    24/10/2016
  • Helle PD.
    REPLY

    Mit lod i puljen – vil gerne vinde denne skønne præmie.

    24/10/2016
  • Astrid Jes
    REPLY

    Ej hvor stærkt, – sensai er et af de der brands jeg har kigget på, men som måske er lidt for dyrt til mig. Men glad for at høre at andre har gode erfaringer!

    24/10/2016
  • Natascha Thompson
    REPLY

    Krydser fingre! Sikke en fin præmie! 🙂

    24/10/2016
  • Lene Jespersen
    REPLY

    Altid skønne SENSAI

    24/10/2016
  • Connie A
    REPLY

    Vil være dejlig forkælelse til min vintertørre hud 🙂

    24/10/2016
  • Stine Normark
    REPLY

    Smider et lod i puljen og krydser fingre!

    24/10/2016
  • Ciara
    REPLY

    Drømmepræmie!!!

    24/10/2016
  • Sasha T
    REPLY

    Skønne sager som altid.
    Krydser fingre.
    Kh

    24/10/2016
  • Knud Valentin
    REPLY

    det her må være den heldige gang, jeg vinder noget. Krydser fingrene 😉

    24/10/2016
  • Emma
    REPLY

    Så skynder jeg mig at være med 🙂

    24/10/2016
  • Sine Jørgensen
    REPLY

    Den præmie må da gerne lande på min badeværelseshylde…

    24/10/2016
  • Line Kristensen
    REPLY

    Åh en lækker præmie! Krydser fingre.

    24/10/2016
  • FrkFrisk
    REPLY

    Krydser fingre for at få en masse lækker skin feel 🙂

    24/10/2016
  • Sysser Carstens
    REPLY

    Jeg var så heldig at få fat i beatyboxen med Sensai produkter – og min hud elskede dem. Så det vil være fantastisk at vinde disse to luksus produkter – så jeg krydser fingre

    24/10/2016
  • Pernille Jensen
    REPLY

    Uh, fingers crossed!

    24/10/2016
  • Jeg krydser fingre for at være heldig 🙂 kh. Birgitte

    24/10/2016
  • Helene H
    REPLY

    Smider et lod og krydser fingre!

    24/10/2016
  • Hvor lyder de dog lækre!

    24/10/2016
  • Anja
    REPLY

    Skønt mærke der holder hvad det lover, men desværre er en del over mit budget. Håber det bliver mig

    24/10/2016
  • Marie Louise Petersen
    REPLY

    Krydser fingre for mine vinderchancer:)

    24/10/2016
  • DitteJ
    REPLY

    Det ser luksus ud!

    24/10/2016
  • Anette J
    REPLY

    j-a-a-a-a-a

    24/10/2016
  • Mette S
    REPLY

    Uhm :-* Det er SÅ lækkert 🙂 Sensai-luksus :-*
    Jeg krydser fingre for mit held!

    24/10/2016
  • Karina Jørgensen
    REPLY

    Åh – det vil jeg bare gerne vinde… 😉

    24/10/2016
  • Julie S
    REPLY

    Uhh fantastisk præmie

    24/10/2016
  • Sidse
    REPLY

    En omgang ny hudcremer vil være lige i øjet herhjemme, hvor en lang barsel begynder at sætte sine spor

    24/10/2016
  • Jettsen
    REPLY

    Hold nu op en lækker præmie…..tror min hud ville elske hvis jeg vandt 😉

    24/10/2016
  • Gitte Sørensen
    REPLY

    Luksus præmie!!! Har aldrig prøvet det mærke, men krydser fingre….

    24/10/2016
  • LeahSephira
    REPLY

    Lækre sager!

    24/10/2016
  • Dottekvot
    REPLY

    Krydser fingre og tæer!

    24/10/2016
  • Mandy
    REPLY

    Lækker præmie. Jeg krydser fingre ☺️

    24/10/2016
  • Beate
    REPLY

    Jeg krydser alt.

    24/10/2016
  • Lise R
    REPLY

    Har aldrig prøvet mærket men det lyder virkelig luksuriøst!

    24/10/2016
  • Matt
    REPLY

    Jeg er med

    24/10/2016
  • Jeg smider et lod i puljen for det lyder da som en lækker præmie 🙂

    24/10/2016
  • Dana C.
    REPLY

    Lækre sager! Krydser fingre! Håber du får en rigtig god start på ugen 🙂

    24/10/2016
  • Ghita O.
    REPLY

    Deres produkter gør virkelig en forskel !

    24/10/2016
  • Ann-Sofie
    REPLY

    Lækkert, lækkert, lækkert:-)

    24/10/2016
  • Fie Brandt
    REPLY

    Det kunne være skønt at påføre sig her i dette vejrskifte.

    24/10/2016
  • Anna Christiansen
    REPLY

    Fingrene er krydset 🙂

    24/10/2016
  • Jeg krydser fingre 🙂

    24/10/2016
  • Sara Faarup
    REPLY

    Jeg krydser fingre

    24/10/2016
  • susbruun
    REPLY

    Skønne præmier…jeg krydser hvad krydses kan

    24/10/2016
  • Anette Ninon
    REPLY

    Jeg har købt dine beautyboxe hvor jeg har været så heldig at lære Sensai at kende, fantastisk.
    Min hudlæge sagde at jeg havde silkehud, på trods af min psoriasis.

    24/10/2016
  • Karin VS
    REPLY

    Det ér en utrolig lækker serie ❤️❤️❤️

    24/10/2016
  • Karoline Leth
    REPLY

    Jeg vil meget gerne prøve sensai 🙂

    24/10/2016
  • Anita Rosager
    REPLY

    Dejlig præmie! Lige hvad man trænger til i den kolde tid vi går imøde 🙂

    24/10/2016
  • Ann Q
    REPLY

    Sensai! 😀 De kan altså et eller andet, der bare får deres produkter til at føles super luksuriøse. Faldt også for parfumen efter jeg fik en prøve af dig en gang.

    24/10/2016
  • Ilse kirk
    REPLY

    Åh dette sæt ville jeg forfærdelig gerne vinde
    Jeg krydser alt hvad krydses kan
    Mange hiksener

    24/10/2016
  • Line Horn
    REPLY

    Jeg smider et lod i puljen!

    24/10/2016
  • I dag laver min mand og jeg den klassiske “tidligt på arbejde og så bytter vi til frokost”, fordi yngstebarnet er syg. Jeg “vandt” morgenvagten på kontoret, så god hudpleje “is of the essence”. Indtil videre kører jeg Clinique og L’Oréal-traditionen, men er da super nysgerrig på Sensai.

    24/10/2016

Skriv en kommentar

Din mailadresse vil ikke blive publiceret. Udfyld venligst felterne med *

Bliv en del af Beautyspace

Få evidensbaseret og ligefrem skønhedssnak: Hvad virker – og hvad gør ikke. Hver uge modtager du 2-3 aktuelle artikler med fokus på især hud. Derudover adgang til bøger og foredrag med Beautyspace-rabat, ligesom du selvfølgelig er blandt de første, der får detaljerne på den aktuelle Beautyspace boks.

Indtast din e-mail og klik "TILMELD"

Tak for din tilmelding - du er nu på listen! Tilføj gerne hello@beautyspace.dk til dine kontakter, så du er sikker på at mails ikke går i spam.